Fioletowa linia do pielegnacji wlosów odwodnionych: L'Oreal Paris Elseve Hyaluron Plump

 Jak kondycja Waszych włosów po upalnym lecie? U mnie zawsze wygląda tak samo - są suche, łamliwe, pozbawione blasku. Testuję wiele produktów, które sprawdzają się w mniejszym inne w większym przypadku.


We wrześniu dzięki portalowi wizaz.pl #współpracareklamowa testowałam linię produktów do pielęgnacji włosów odwodnionych marki L'Oreal Paris Elseve Hyaluron Plump (fioletowa) oraz olejek marki Elseve Magiczna Moc Olejków.  Produkty stosuję nieprzerwanie, ponieważ są wydajne, a ja chcę je zużyć do końca. 

Do testów otrzymałam:

💜 Serum nawilżająco-wypełniające z mocą 2% Hialuronowego Kompleksu Pielęgnacyjnego,

💜 Maskę nawilżającą z mocą 12% Hialuronowego Kompleksu Pielęgnacyjnego,

💜 Eliksir Odżywczy z olejkami merula i kameliowym.


Serum: mieści się w plastikowej buteleczce z dozownikiem, otrzymanej z recyklingu. Produkt, który łatwo i szybko rozprowadza się na suchych i  wilgotnych włosach, bez konieczności spłukiwania. Produkt na przyjemny, delikatny zapach. Przy codziennym stosowaniu, wypełnia i zwiększa  średnicę włókna włosów, daje 10x więcej nawilżenia. W moim przypadku, po aplikacji na wilgotne włosy i rozczesaniu, włosy są gładkie, sprężyste śliskie i delikatne w dotyku. Produkt nie obciąża włosów,  a zapach utrzymuje się naprawdę długo.


Maska: ma piękny zapach, o konsystencji typowej dla masek. Kolor to delikatna lawenda. Mój ulubiony Produkt z serii. Nakładam niewielka jej ilość (jest wydajna) na wilgotne włosy i pozostawiam na 3-4 minuty. Następnie dokładnie splukuję. I już, w tym momencie na włosach dzieje się magia. Od razu wyczuwam, że włosy są niesamowicie wygładzone, a zapach maski unosi się wokół twarzy. Po wysuszeniu, pięknie błyszczą,  są odżywione i nawilżone. Ta maska to moja faworytka!


Olejek: idealny do pielęgnacji końcówek. Jest ratunkiem dla suchych, pozbawionych blasku włosów. Wystarczy jedna aplikacja, aby dodać włosom zastrzyku nawilżenia. Produkt jest bardzo wydajny. Jedna aplikacja dozownikiem nawilży włosy średniej długości (jak moje). Produkt na bazie olejków marki i kameliowym, o pięknym, ale nienachalnym zapachu, szybko się wchłania.  Pomaga rozczesać włosy. Nawilża, ale pomaga także w codziennej stylizacji włosów na sucho i mokro.


Jestem bardzo zadowolona z efektów. Będę nadal stosować produkty z linii Hyaluron Plump. Dni robią się coraz chlopdniejsze, jeszcze chwila i będę nosiła czapki. Chcę cieszyć się zdrowymi, odżywionym włosami o każdej porze roku. Tym bardziej, że rozjaśniam swoją czuprynę.🙂Muszę więc poświęcić większą uwagę na pielęgnację i ochronę. Polubiłam się z tą serią, a w masce jestem zakochana! To zdecydowanie mój ulubieniec. 🥰

Jak dbacie o swoje włosy jesienią? 

Znacie serię L'Oreal Paris Elseve Hyaluron Plump włosy odwodnione? Jak często zmieniacie produkty do pielęgnacji włosów?


Komentarze

Prześlij komentarz