11 PAPIEROWYCH SERC, Kelsey Hartwell - RECENZJA

 Sięgam po książki dla czytelników w różnym wieku. Są to nie tylko  publikacje dla dzieci czy dorosłych, ale także dla młodzieży. Ostatnio pojawia się ich coraz więcej i są to pozycje naprawdę godne uwagi. W Taniej Książce zamówiłam "11 papierowych serc". Tytuł bardzo mnie zainteresował, dlatego postanowiłam go przeczytać. 


Bohaterką książki jest nastoletnia  Ella Fitzpatrick, która jedenaście tygodni temu przeżyła wypadek samochodowy. Nie pamięta, jak doszło do wypadku i co wydarzyło się przed nim. Nie wie, dlaczego zerwała ze swoim chłopakiem, ani tego, kto podarował jej zasuszoną różę, kto zrobił jej zdjęcie i co oznacza klucz. Wszystkie te przedmioty, w raz z innymi cennymi rzeczami, chowa w swojej skrytce w podłodze. W szkole Elli panuje tradycja obdarowania się papierowymi sercami, na których uczniowie piszą do siebie miłe słowa lub wyznania. Dziewczyna zaczyna otrzymywać papierowe serca od anonimowego Wielbiciela. Ktoś wysyła jej wskazówki, które mają jej pomóc przypomnieć sobie, co było przed wypadkiem. Razem z Elle, która prowadzi narrację w książce, będziemy podążać śladem papierowych serc. Dokąd nas zaprowadzą? Kto jest autorem treści i czy ten niezwykły sposób pomoże dziewczynie odzyskać pamięć?


 

 "11 papierowych serc" to niesamowita lektura. W ogóle nie przeszkadzało mi to, że jest to książka dla młodzieży. Mogę nawet posunąć się o stwierdzenie, że jest to lektura dojrzała, choć bohaterowie są młodzi. Podobała mi się postać Elli, jej sposób bycia, jej dojrzałość właśnie i podejście do pewnych spraw. Samo szukanie papierowych serc było intrygująca, a ekscytacja udzielała się również mnie. Powieść czyta się jednym tchem. Jest to lektura przyjemna, pięknie napisana. Z chęcią poznam kolejne dzieła autorki. Wam również polecam pochylić się nad tą publikacją.


"11 papierowych serc" bez problemu zamówicie w księgarni Tania Książka. W zakładce Nowości traficie na wiele ciekawych tytułów. Polecam gorąco!


Za egzemplarz

dziękuję Księgarni 

Tania Książka


Komentarze

  1. Nie znam ani autorki, ani nigdy nie słyszałam o książce, ale po twojej recenzji chyba będę musiała się z nią zapoznać. Zaintrygowała mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz