"GDZIE JEST..."NOWA SERIA KSIĄŻECZEK DLA MALUCHÓW OD WYDAWNICTWA WILGA


Biblioteka moich chłopców systematycznie się rozrasta. Moja biblioteka też wygląda niczego sobie, choć ja nie posiadam chyba nawet połowy tego, co moje dzieci. 😊 I wiecie co? Nawet bardzo mnie to cieszy! Sama jako dziecko nie miałam takiego dostępu do książek, zostawały mi biblioteki, a i tam nie było wielkiego wyboru.


Dziś chciałabym Wam zaprezentować trzy tytuły najnowszej serii książeczek (Wydawnictwo Wilga) z półeczki Nikodema: Gdzie jest..., z uroczymi ilustracjami Alex Willnore. Zaliczają się do nich:

- "Gdzie jest...tygrys"
- "Gdzie jest dinozaur"
- "Gdzie jest syrenka"


Wszystkie tytuły z pewnością zaciekawią każdego malucha, mojemu Nikosiowi przypadły do gustu. Był nimi bardzo zainteresowany. Kiedy ja byłam zajęta czytaniem, on z wielkim entuzjazmem bawił się klapkami, sprawdzał każdy wycięty w stronie kształt.


Książeczki z tej serii posiadają niewielki kwadratowy format oraz zaokrąglone rogi, dzięki czemu maluch nie zrobi sobie krzywdy. Na pięciu sztywnych kartach (plus wewnętrzne strony okładek) znalazły się urocze, kolorowe ilustracje oraz krótki tekst na każdej stronie. Jednak to nie wszystko, co w nich znajdziecie. 


To książeczki interaktywne z otworkami w różnych kształtach, błyszczących elementach ozdobnych wyczuwalnych pod paluszkami, a także materiałowymi (filcowymi) klapkami, za którymi skrywają się bohaterowie książeczek.


Książeczki bawią malucha, ale też uczą wielu ciekawych rzeczy o otaczającym je świecie. Poznaje on nazwy zwierząt, dinozaurów. Uczy się orientacji przestrzennej i położenia pewnych elementów (za, na, przy, obok, nad).


W książeczce "Gdzie jest...tygrys..." nasza pociecha będzie szukać pasiastego kotka. Z każdą kolejną stroną pozna też inne zwierzątka. Z kolei w kartonowe "Gdzie jest...dinozaur" będziemy z maluchem szukać tyranozaura. Przy okazji zapoznamy go z innymi dinozaurami. W ostatniej książeczce "Gdzie jest...syrenka" w morskich głębinach szukamy małej syrenki, która dobrze się ukryła. Podczas tej zabawy w chowanego, dzieci odwiedzą mieszkańców  głębokich mórz.


Odkrywanie klapek jest dla malucha wspaniała o zabawą, a odkrywanie zwierzątka wywołuje szeroki uśmiech. Błyszczące elementy wkomponowane w obrazki, również zwracają uwagę dziecka. Po otworkach dziecko może wodzić paluszkami, badać ich strukturę poprzez dotyk.


Najnowsza seria książeczek "Gdzie jest..." to doskonała propozycja dla maluszków. Niewielkie kartonówki są pięknie ilustrowane, kolorowe, naprawdę atrakcyjne wizualnie. 


Ale to nie jedyna rzecz, która zwraca uwagę dziecka. Ich ogromną zaletą są elementy, które  pomagają stymulować zmysł wzroku oraz dotyku. Tekstu jest niewiele, tak w sam raz.  Książeczki pięknie prezentują się w biblioteczce, ale sprawdzą się także jako prezent dla smyka. Polecam serdecznie! 


Za egzemplarze dziękujemy 
Wydawnictwu Wilga

Komentarze

  1. Właśnie zamówiłam je dla synka, coś czuje że u nas to będzie wielki hit :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o nich wcześniej, a wyglądają naprawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przeuroczo, a zastosowanie filcu to rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki twojemu polecenie zamówiłam tenksiazeczki dla synka, i jest nimi oczarowana, świetne sa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te książeczki! Wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne są te książki z serii Gdzie jest...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wędrówki po kuchni25 kwietnia 2020 22:15

    Fantastyczne książeczki i ta syrenka jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądają te książeczki! Coś czuję, że mój z synek byłby zauroczony szczególnie tą z dinozaurem. Bo mamy ostatnio fazę na dinusie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne książeczki, myślę że przypadłyby do gustu mojej córeczce ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz