Canpol Babies dla Maluszka: Testujemy zestaw JUNGLE (Lemur)


 Produkty Canpol Babies, są z nami od zawsze. Idealnie odegrały swoją rolę podczas mojego debiutu w macierzyństwie. Przy pierwszym dziecku, nie wiedziałam czego się spodziewać. Chodziliśmy z mężem po sklepach, dawaliśmy się namawiać na gadżety, które tak naprawdę w ogóle się u nas nie sprawdziły. Wiele produktów dla siebie i dziecka, które kupiłam i których byłam pewna, pochodziły od marki Canpol Babies. Doradziła mi je moja mama, która korzystała z nich, gdy moja siostra była niemowlęciem. Tak więc na produkty"Canpola" podstawiłam od początku.
Kiedy na świecie miało pojawić się drugie dziecko, od razu byłam pewna, w jakie produkty wyposażenie naszą wyprawkę. Jeszcze w ciąży, zaopatrzyłam się rzeczy dla siebie, jak i maleństwa.

Canpol Babies można znaleźć w Blogosferze (KLIK). Jest to miejsce przyjazne każdej mamie. Jestem tam zarejestrowana. Wzięłam też udział w projekcie, w którym co miesiąc, blogujące mamy, mogą przetestować wspaniałe produkty, a także zorganizować na swoich blogach oraz mediach społecznościowych konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Wy też możecie wziąć udział w edycjach, wystarczy się zgłosić, zarejestrować i napisać kilka słów o sobie.

Ja zgłosiłam się do 54 edycji, w której do testowania można było otrzymać  Zestaw Jungle. Ku wielkiej radości, UDAŁO NAM SIĘ! Dostaliśmy zestaw i dziś, dzięki uprzejmości Canpol Babies, chcę Wam o nim opowiedzieć. Wpis na pewno zainteresuje przyszłe mamy lub mamusie niemowląt, a także osoby, które głowią się nad pomysłem na prezent dla maleństwa, które przyszło na świat u bliskich lub znajomych.

Zestaw występuje w dwóch wersjach:

- niebieskiej, w lemury
- różowej, z flamingami 

W skład zestawu, który otrzymaliśmy do testowania, znalazły się:

 - butelka szerokootworowa antykolkowa EasyStart 120 ml
- butelka szerokootworowa antykolkowa EasyStart 240 ml
- kubek 360° Jungle
- pluszowa przytulanka Lemur



Nikoś zbliża się do siedmiu miesięcy. Wypróbowaliśmy obie butelki, ponieważ mały spokojnie wypija więcej, niż 120 ml. Zacznijmy więc od buteleczek.

Pierwsze, na co zwróciłam uwagę, to oczywiście grafika (jestem wzrokowcem). Lemury są urocze, a ich obrazki wyraźne i mocno zaznaczone. Podczas stałego mycia czy wyparzania, nie tracą koloru, nie zmywają się ani obrazki, ani miarka. Ich czyszczenie nie jest problemem. Zanim więc zabrałam się do testowania produktów, butelki oraz kubek dokładnie umyłam i wyparzyłam.

Butelka szerokootworowa antykolkowa EasyStart 120 ml



Butelka została wykonana z najwyższej jakości polipropylenu i jest przeznaczona dla maluszków od pierwszych dni życia (0+). Na opakowaniu, znajdziemy podstawowe informacje oraz oznaczenia. Buteleczka znajduje się w solidnym opakowaniu. Sama butelka jest przejrzysta, solidnie wykonana, trwała, a przede wszystkim bezpieczna. Kilkakrotnie wypadła nam z rąk i nic się nie stało. Nie pękła, nie było rys, wgnieceń. O trwałości butelek Canpol, przekonałam się kilka lat temu, kiedy to Tosiek popijał płyny z butelki. Latem wyrzucił ją z...drugiego piętra. Schodząc po nią, byłam przekonana, że nada się wyłącznie na śmietnik. Byłam w szoku, ponieważ nic się jej nie stało!

Z przyczyn zdrowotnych, nie karmiłam piersią synka zbyt długo. Później, przez pewien czas odciągałam pokarm do butelki, za pomocą laktatora. Szukałam więc butelki, która sprawdzi się podczas karmienia (będzie pasowała do laktatora), a maluch nie będzie połykał wraz z pokarmem powietrza. Smoczek również miał wielkie znaczenie. 


Ta butelka ma dobrze wyprofilowany antykolkowy smoczek silikonowy, o przepływie wolnym 0+. Swoim kształtem, przypomina kobiecą pierś. Nikodem nie miał więc problemu z uchwyceniem smoczka. Mimo, iż butelka jest szersza, synuś nie miał trudności aby trzymać ją w rączkach. Pijąc, dziecko nie krztusi się, ponieważ gdy przechylimy butelkę, płyn się z niej nie wylewa. Butelka zawiera zawór antykolkowy, który umożliwia właściwe odpowietrzenie smoczka. Dzięki czemu, zmniejsza się ryzyko wystąpienia kolek u maluszka. Precyzyjna skala i szeroki otwór, ułatwiają łatwe i szybkie przygotowanie pokarmu. Przyznam Wam szczerze, że Antoś miał może kolkę dwa razy, natomiast Nikoś nie miał ich wcale!

 Nawet trzymając małego na ręce, mogłam jedną wsypywać mleko, bez obaw, że proszek będzie wszędzie, tylko nie w butelce. Można więc przygotować mleko tylko jedną ręką 😀 Butelka szerokootworowa antykolkowa EasyStart 120 ml, sprawdziła się na spacerze oraz w podróży. Posiada solidne zabezpieczenie oraz nakrętkę, które chronią pokarm przed rozlaniem. Buteleczka ta pasuje do mojego ręcznego laktatora, który mąż zakupił mi po porodzie (również Canpol Babies). Przy jego pomocy, odciagalam pokarm. Jesteśmy zadowoleni z tej buteleczki. Produkt spełnia europejskie normy bezpieczeństwa. 

 Dostępna TUTAJ.


Butelka szerokootworowa antykolkowa EasyStart 240 ml




Ta butelka, różni się od powyższej pojemnością - 240 ml. Przeznaczona dla dzieci powyżej 3-go miesiąca życia.  Tak jak i w mniejszej wersji, tak i tutaj, mamy antykolkowy, sylukonowe smoczek, szeroki otwór. Teraz korzystamy z tej butelki, ponieważ z tej mniejszej, nasz smyk już się nie najada.☺  Butelka jest solidna i wytrzymała. Ma śliczna grafikę i wyraźną miarkę. Czyści się łatwo, a po wielokrotnym myciu, nie ściera się, nie matowieje. Estetyczny wygląd pozostaje zachowany. Jej rozmiary nie utrudniają karmienia, czynność ta jest wygodna zarówno dla mamy, jak i dziecka. 

 Dostępna TUTAJ




 Kubek Jungle 360


Kubeczka jeszcze nie używaliśmy, na razie Nikodem piję z butelki. Jednak chciałam sprawdzić, na czym polega jego fenomen. Nie widziałam wcześniej kubka z zakrętką, którą posiada ten. Kubek Jungle służy do nauki picia bez rozlewania i jest przeznaczony dla maluszków, które skończyły 6 miesiąc życia. W przeciwieństwie do butelek, cały pojemnik nie jest bezbarwny, tylko niebieski, z szarą nakrętką. Kolorystyka idealnie się ze sobą komponuje. Jego pojemność, to 270ml. Posiada on wygodny uchwyt (rączki), ułatwiające maluchowi jego pewne trzymanie. Ustnik umożliwia picie z dowolnego miejsca wokół krawędzi kubka. Produkt do użytku w mikrofali. Kubek można myć ręcznie lub w zmywarce.


Dostępny TUTAJ.



Pluszowa przytulanka Lemur



Ten pluszak, jeździ z nami wszędzie: na spacer, do dziadków, do przychodni, jest z nami w podróży autem, podczas codziennej zabawy czy podczas drzemki. 
 

Lemurek jest miły w dotyku, wykonany z materiałów o różnej strukturze (jedna nóżka jest szeleszcząca). W środku ma dzwoneczek, który przyjemnie dzwoni i zwraca uwagę malucha (skuteczne, kiedy maluch płacze lub chce rzecz, której nie może dostać 😉). Długie kończyny zwracają uwagę dziecka: maluszek może je chwytać w rączki, ciągać, szarpać, potrząsać, a nawet gryźć! Nikoś ostatnio lubuje się w tej czynności. Zabawka chyba zastępuje mu gryzak 😉 To naprawdę urocza zabawka. Jedyne, co moim zdaniem mogłoby się przydać, to jakiś sznureczek do zaczepienia pluszaka, np. na wózek, nosidełko czy łóżeczko. Choć można przywiązać ją za nogi, wtedy wygląda jak typowy lemur! 😉

Pluszowego lemura znajdziecie TUTAJ.




Mamą jestem od blisko 4 lat. Ufam produktom tej marki, ponieważ są ze mną od samego początku mojego macierzyństwa. Stosowałam produkty Canpol Babies przeznaczone dla mam w połogu, mam karmiących, no i oczywiście produktów przeznaczonych dla moich dzieci. Nigdy się na nich nie zawiodłam i to jest szczera opinia.Tak więc i z tymi, które miałam okazję przetestować, nie miałam żadnego problemu. My jesteśmy z nich jak najbardziej zadowoleni. Synka nie męczą kołki, a z zabawki lemura jest najbardziej zadowolony-wiadomo! 

Podczas kompletowania wyprawki, lub gdy rozglądacie się za prezentem dla maluszka z bliskiego grona, warto jest mieć te produkty na uwadze.  Polecam z całego 💙!



Za możliwość testowania
Zestawu Jungle
dziękuję

Komentarze

  1. nie mam dzieci,ale wizualnie sztos!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw. Ja zapomniałam się zgłosić w zeszłym miesiacu do blogostrefy Canpol

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw jest świetny ale moje serce skradł lemur :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W latach dziewięćdziesiątych produkty tej firmy były szczytem marzeń każdej mamy....

    OdpowiedzUsuń
  5. Temat mnie nie dotyczy, ale ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas obyło się bez butelek. Za to kubek z canpola najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw, świetnie, że udało Ci się go otrzymać do testów. Też zawsze kupuję dzieciom znajomych rzeczy z Canpola :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Canpol jest super. Mój syn uwielbia ich bidony niekapki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw. Gdybym była młodsza, dużo, dużo młodsza, to te flamingi byłby dla mnie strzałem w dziesiątkę :)

    Pozdrawiam,

    http://tamczytam.blogspot.com/2019/03/martwe-dziewczyny.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się nadruk na butelce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marka CB od pierwszych dni towarzyszy mojej córce. To dobre i tanie produkty

    OdpowiedzUsuń
  12. Lemur jest czadowy! :) I cieszę się z recenzji kubka 360 stopni, jestem na etapie szukania z czego mój bobas może pić wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetnie wygląda :D Aż szkoda, że nie mam komu polecić

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdy moje córki były małe, również użwyałam produktów z CB :) Bardzo je sobie chwaliłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedyny produkt Canpola, jaki mój syn udział to bidon na wodę. Bardzo fajnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lemur jest cudny! Super, że wszystko się sprawdziło:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kilka produktów tej firmy i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Choć nie mam dzieci i jest to temat dla mnie jeszcze odległy jako osoba która kiedyś pracowała z produktami tej marki przeczytałam wpis z zaciekawieniem. Bardzo się cieszę, że wciąż sprawdzają się tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw,, u nas taki do wygrania 😁

    OdpowiedzUsuń
  20. kupowanie takich rzeczy jeszcze przede mną, ale zawsze już teraz można coś podpatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko jest piękne i ślicznie wygląda..W lemurze się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z butelek nie korzystałam bo karniłam długo piersią ale z tego co pamiętam to niektóre produkty były fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie zaprojektowany zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne lemurki.
    Zawsze miałam słabość do gadżetów dla dzieci.
    Na pewno umilają codzienność.

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealny zestaw startowy dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kubeczek i pluszak, to by się nam przydało, nigdy nie korzystaliśmy ze smoczka, zwyczajnie bobasek mój nie chciał. Zachwyca mnie graficzna szata całej serii, nie mogę się napatrzeć :) Mam zaufanie do tej firmy, dlatego chętnie zaglądam w Twój post.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny zestaw, i urocza maskotka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny zestaw. Pluszowy lemur jest boski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, że tak się u Was sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny wzór - a maskotka wręcz przeurocza :) Nie dziwię się, że jesteście zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam tę markę i bardzo polecam rodzicom maluszków. Ciekawy design i praktyczne rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz