Mech Boby Fetta od Lego Star Wars

"Ence-pence, co mam w rence"- pozioma książeczka dla dzieci, Wyd. Debit


Tytuł: "Ence-pence, co mam w ręce"
Autor: Halifa Sawarka
Ilustracje: Maya Fidawi
Wydawnictwo: DEBIT
Oprawa: twarda
Liczba stron: 32
 Dostępna: TUTAJ



Dzisiaj napiszę Wam o książce dla dzieci, która swoją premierę miała 23 stycznia 2019 roku. Publikacja nosi tytuł: "Ence - pence, co mam w ręce" i jest to pierwsza książka w naszej biblioteczce, którą czyta się w sposób poziomy! Autorką pozycji, jest palestyńska autorka, Haifa Sawarka, a sama książka, została nominowana do jednej z najbardziej prestiżowych arabskich nagród literackich.


 Jej bohaterką jest dziewczynka o imieniu Ela. Pewnego dnia, podczas zabawy w ogrodzie, Ela...COŚ. "Ence-pence, co mam w ręce?" To pytanie, które po kolei zadaje cioci Zosi, pieskowi, kotkowi, mamie i tacie. Nikt jednak nie zna odpowiedzi. W końcu, Ela pyta dziadka, który jest bardzo bliski rozszyfrowaniu zagadki. Co dziewczynka trzyma w dłoni? Jaką niespodziankę dla ukochanej wnusi ma dziadek?


"Ence - pence, co mam w ręce", to fantastyczna książka, pełna ciepła i uśmiechu. Nie da się nie polubić bohaterki. Na sam jej widok, buzia się uśmiecha. Ela jest urocza, tak samo, jak jej pomysł na zabawę, w którą wciąga dorosłych i zwierzęta. Dziecięca pomysłowość i wyobraźnia, nie znają granic, a ta książka jest na to najlepszym dowodem. Pięknie wydana publikacja z przyciągającą wzrok szatą graficzną, zasługuje na to, aby mieć swoje miejsce w biblioteczce na półeczce obok innych książek dla dzieci. Treść czyta się lekko i przyjemnie, dlatego świetnie nadaje się do samodzielnego czytania. Tym bardziej, że czcionka tekstu jest naprawdę spora. Dodatkowo, poziomy sposób czytania sprawia, że książka zwraca uwagę, jest nietypowa, wyjątkowa, wspaniała. Warto po nią sięgnąć. Polecam!





Za egzemplarz
dziękuję
Wydawnictwu





Komentarze

  1. Przepiękne wydanie :) Bardzo mi się podoba moim dzieciom też by się spodobało

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne wydanie i tekst przyjrmny. Jestem pewna, że to świetna książeczka dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna książeczka dla dzieci. I pięknie wydana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo lubię takie wesole ilustracke

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczna książeczka dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wygląda. Kupię ja mojemu chrześniakowi on lubi takie książeczki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. ksiazeczke mamy i bardzo nam sie podoba

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz