KARTKA Z CHOINECZKĄ DLA SPÓŹNIALSKICH- PRZEDŚWIĄTECZNY KURS DIY



Kursy na kartki miałam pokazać już dawno. Jednak różnie bywa, nie zawsze mam na to czas. Jednak dzisiaj, chcę Wam pokazać pomysł na prostą i efektowną kartkę świąteczną z choinką origami. Każde pięterko choinki powstało ze złożonego w ten sam sposób kwadratu. Kursik będzie szybki, dlatego głównie na wpis będą składały się zdjęcia. Mam nadzieję, że będą czytelne i bez problemu wykonacie podobną karteczkę.😊

Materiały:


Z arkusza papieru scrapowego robię bazę. Moja kartka wymiary 10cm x 15 cm.


Na choinkę będziemy potrzebować 5 kwadratów o wymiarach: 8cm, 7cm, 6cm, 5cm, 4cm. Składamy je na pół i po przekątnych.


 Dalej składamy w następujący sposób:




Tak złożone elementy przyklejamy na środek kartki, zaczynając od największego, który przyklejamy na samym dole.




Ozdabiamy wedle uznania...



Karteczka gotowa!




Komentarze

  1. Jaka cudna- pomysłowo i pięknie - brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna. Ja już kartki powysyłałam,ale taką zrobimy dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna ta choineczka. Dobra do wykonania nawet dla dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna i prosta w wykonaniu kartka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz