PINIATA BAŁWANEK

WITAJCIE!!!!


Dziś na szybko, bo jestem trochę zapracowana. Szykuję aniołki na choinkę z masy solnej. Trochę ich jest, a sam proces produkcji, co tu kryć, jest dość pracochłonny i czasochłonny...

Niebawem się nimi pochwalę... :)
Chciałabym Wam pokazać piniatę, którą swego czasu wykonałam w poprzedniej pracy. Jest to piniata BAŁWANEK.

Świetnie sprawdzi się na Święta, ferie, a także jako atrakcja urodzinowa dla zimowego jubilata :)






Do środka możemy wrzucić słodycze lub drobne upominki :)


Jak wykonać bazę do pinaty, pokazywałam na przykładzie Czerwonego Angry Birdsa tutaj
 

Co myślicie?

Każdemu dziecku piniata sprawiała wielką frajdę. Może pomyślicie o wykonaniu własnej, np. na przyjęcie urodzinowe swojego dziecka? 

:)

Komentarze

  1. Piękny bałwanek, uroczo wygląda 😃 ale szkoda, że bez instrukcji, ja nigdy nie robiłam piniaty i kompletnie nie wiem, jak się bym miała za taką zabrać. 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instrucja już była później wstawię odnośnik 😉

      Usuń

Prześlij komentarz