"Cząberek. Dom" (tom 1), Wiktor Talaga

"Ś - wiadomość Hari. Etiuda", Viletta Morańska

Zastanawiałam się, jak odbiorę tę książkę i muszę przyznać, że na początku w ogóle jej nie rozumiałam. Moja pierwsza myśl, kiedy otrzymałam książkę do recenzji, była taka, że dostałam wyjątkową, przepięknie wydaną powieść, ale jednak powieść. Okazało się, że jej wnętrze jest o wiele głębsze.


 Na początku go nie rozumiałam, gubiłam się, wracałam do poprzednich akapitów, czytałam od nowa. Sama analizowałam ją na własny sposób i myślę, że każdy odbierze tę książkę zupełnie inaczej. 


"Ś-wiadomość Hari. Etiuda" Zwiększanie obszaru własnej świadomości. Ukazuje własna perspektywa na poznanie i rozumienie świadomości.


Do strony 29 czyta się ją jak zwyczajną powieść, natomiast później maluje się przed naszymi oczami przepiękna poezja. Poezja o świadomości. Taka, która pomoże zajrzeć w głąb siebie. Świata swoich myśli, pragnień, wewnętrznych wyborów i rozterek, upływającego czasu, miłości, wybaczenia.


W środku znajdziemy ilustracje wykonane w AI. Są wśród nich naprawdę piękne obrazy, ale są też takie, które, na widok których czuję niepokój.


Lektura była zupełnie nowym doświadczeniem. Myślę, że za każdym razem otwierając ją i zaglądając do niej, możemy trafić na część, która w danym momencie będzie dla nas pomocna lub, na którą spojrzymy w zupełnie inny sposób, niż za pierwszym razem. 


Polecam książkę Waszej uwadze.


Za egzemplarz dziękuję autorce.

Komentarze