"Cząberek. Dom" (tom 1), Wiktor Talaga

 Poznajcie Cząberka, małego czarnego kotka, który nie miał lekko. Źli ludzie postanowili się go pozbyć, na szczęście zwierzstku udało się uciec. Choć przestraszony,  wielkim mieście szukał ciepłego domu oraz kogoś, kto go pokocha...


"Cząberek. Dom" 


(tom 1)


Na małe zwierzątko czyha wiele niebezpieczeństw. Obojetność, ale też zagrożenie zesteony innych bezdomnych zwierząt. Na każdym kroku walczy o przetrwanie. Czy uda mu się znaleźć dom i ludzi, którzy się o niego zatroszczą?


"Cząberek. Dom" to pierwszy tom przygod czarnego kotka. Uwrażliwia na krzywdę zwierząt. Zwraca uwagę na to, jak ważne jest dbanie o czworonożne stworzenia. One również potrzebują ciepła i miłości.  Są mądre, kochane i potrafią odwzajemnić się przyjaźnią i bezwarunkową miłością. 

Historia Cząberka bardzo mnie poruszyła. Jestem wrażliwa na krzywdę zwierząt. Już jako dziecko przynosiłam do domu zranione ptaki i małe kotki. Dbałam o nie, bo tego nauczyła mnie moją mamą, która do tej pory dokarmia bezdomne koty.🙂


Komiks zwraca uwagę na sytuację zwierząt. To zywe istoty, o ktore trzeba sie troszczyć i za które należy wziąć odpowiedzialność. Nie są zabawką, ktora, jesli sie znudzi, moze trafic do kąta. To żywe stworzenie, o które należy zadbać. 

"Cząberek" wyróżnia się ciekawymi rysunkami oraz nieskomplikowanymi dialogami. Będzie idealną propozycją jako pierwszy komiks dla dziecka.


Polecam z całego serca! ❤️

 Jeden z wartościowszych komiksów dla dzieci, który z pewnością skradnie serca dorosłych czytelników.


Komiks "Cząberek. Dom", zamówicie na stronie Wydawnictwa EGMONT TUTAJ


Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Egmont 

Komentarze