"Plan doskonały", Izabella Frączyk

Ile jest w stanie poświęcić kobieta, aby zrealizować swoje cele?


"Plan doskonały"

Izabella Frączyk 
Wydawnictwo BookEnd [Współpraca barterowa]


Ania w końcu dostała się na swoje wymarzone studia. To dla niej wielka okazja, żeby wyrwać się ze wsi i zacząć żyć tętniącym życiem Krakowie. Wychowuje ją samotnie matka, z którą mieszka w willi swojej ciotki, starszej siostry zmarłego ojca. Z córką Maryli, Irmą, choć są kuzynkami, to kochają się jak siostry. Jednak Anka jest zupełnie inna niż Irma. Ona nie zawaha się przed niczym, by osiągnąć swoje cele. Zależy jej na nauce, ale też pragnie żyć na wysokim poziomie. 

Ciężka praca jednak nie dla niej. Świadoma swojej urody, zmienia facetów jak rękawiczki. Szybko też znajduje sponsora, z którym nawiązuje namiętną relację. Nie przeszkadza jej, że ma żonę, dzieci. Dla niej liczą się pieniądze i zabawa. Snuje własne intrygi. Oszukuje własną matkę, kuzynkę. Zapędzą się w swoich kłamstwach. Jest wyrahowana, mężczyzn wodzi za nos. Kiedy jest szansa na udany związek z Darkiem, chłopakiem ze studiów, ona beż większego żalu rzuca go, aby nie stracić swojego sponsora. Jak długo jednak można żyć w taki sposób? Czy los, który do tej pory jej sprzyjał, nie zaśmieje jej się prosto w twarz?


"Plan doskonały" to powieść, którą skusiła mnie swoją piękną okładką ze złotymi zdobieniami i cudownie barwionymi brzegami. Dziś zabrałam się za czytanie i właśnie ją skończyłam. Buzuje we mnie wiele emocji, dlatego chcę podzielić się nimi od razu, póki są świeże.

Książkę czyta się bardzo szybko, ponieważ fabuła jest intrygująca. Wciąga od pierwszych stron, mimo, że też od samego początku nie polubiłam Anki. Wyrachowana, zbyt pewna siebie, zimną, bezuczuciowa egoistka, która myśli tylko o sobie. Ledwo wchodzi w dorosłość, a już jest zepsutą do szpiku kości. Prześpi się z każdym, od kogo wyczyje korzyści dla siebie. W prawdziwym życiu nie znoszę takich kobiet, tym bardziej w fikcji literackiej.Im bardziej zaglebiamlam się w fabułę, tym liczyłam na przemianę bohaterki. Czy się jej doczekałam? Nie napiszę. Mam mieszane uczucia względem książki. Z jednej strony czytało się ją szybko, jednak z drugiej, główna bohaterka, dla której sponsoring nie był niczym złym, mocno działała mi na nerwy. Jej postawa, zachowanie, kłamstwa. Nie znalazłam w niej żadnej pozytywnej cechy.


Nie jest mi jej żal, wszystko robiła świadomie,  nie zważając na konsekwencje i uczucia innych.

Spodobało mi się jednak pióro autorki, dlatego nie wykluczam lektury innych powieści napisanych jej ręką.

Duży plus za informację, że w książce występują sceny erotyczne, choć na szczęście, nie są wzbogacone o pikantne szczegóły.



Plan doskonały • romans • romans er*tyczny • powieść obyczajowa •Izabella Frączyk • Wydawnictwo BookEnd

#plandoskonaly #romans #powiescobyczarowa #romanse #izabellafraczyk #bookend #ksiazkara #bookstagram #ksiwzkanaweekend



Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu BookEnd 



Komentarze

  1. Dla mnie było by to coś nowego. Nie czytałam jeszcze nic podobnego do tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka powinna mi spodobać. Nie słyszałam jeszcze o niej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz