"Moja pasja. KOSMOS", Monika Filipina

 "Moja pasja. Kosmos", to przepiękny picturebook, w którym pierwsze skrzypce gra szata graficzna. Ilustracje są w niej tłem dla ciekawostek związanych z kosmosem. Chyba nie znam dziecka, które nie lubiłoby tematu planet, gwiazd, galaktyk.


"Moja pasja. kosmos"


Monika Filipina

Wydawnictwo: Nasza Księgarnia [współpraca reklamowa]


Książka jest dużego formatu i cała jest kartonowa. Ma zaokrąglone rogi, dzięki czemu jest bezpieczna dla młodszych dzieci. Miłka i Staś uwielbiają kosmos i interesuje je wszystko z nim związane. Niedawno odwiedziły też planetarium i to właśnie tam dzieci dowiedziały się, że Wszechświat jest ogromny!


Miłka i Staś zapraszają młodszych czytelników do wspólnej przygody po kosmosie. Razem z nimi, dowiedzą się wielu ciekawostek, m.in.: czym jest Wszechświat i ciała niebieskie, kim był Mikołaj Kopernik, jakie planety wchodzą w skład Układu Słonecznego, ile czasu zajmuje Ziemi okrążenie Słońca, a ile zajmuje jej obrót wokół własnej osi, kto był pierwszym człowiekiem na Księżycu, jakie są fazy księżyca, jakie kształty tworzą gwiazdozbiory.


 Przeczytamy też o kosmicznych podróżach, teleskopach. Dzięki zilustrowanej instrukcji, dziecko wykona też własną rakietę z papieru.



Książka jest przepięknie wydana i zaprojektowana w bardzo atrakcyjny dla dziecka sposób. Ilustracje są urocze, a treść prosta, przystępna i zrozumiała. 



"Moja pasja. kosmos" będzie idealną propozycją, dzięki której przybliżymy najmłodszym dzieciom temat planet, kosmosu, astronautów, itp. Zainteresuje je tematem i być może rozwinie pasję, która będzie trwała lata! 



Serdecznie polecamy!

Książkę pt. "Moja pasja. Kosmos" zamówicie na stronie Wydawnictwa Nasza Księgarnia TUTAJ.


Dziękujemy Wydawnictwu za egzemplarz

recenzencki.

Komentarze

  1. Książka wygląda przepięknie i ciekawie. Moje dzieci na pewno byłyby nią zachwycone.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz