Bluey: Strumyk/ Kemping

AKADEMIA MĄDREGO DZIECKA: MOJE PIERWSZE ZWIERZĘTA/ ZADANIA PRZEDSZKOLAKA

 Akademia Mądrego Dziecka to wspaniała seria książeczek dla dzieci od HarperKids [współpraca barterowa]. Seria systematycznie się rozrasta w nowe podserie. Co ważne, dziecko w każdym wieku znajdzie tu coś dla siebie.


Dla młodszych przedszkolaków poleca serię kartonowych książeczek "Moje Pierwsze". W serii tej znalazły się takie tytuły, jak:


- "Moje Pierwsze Kolory"

- "Moje Pierwsze Zwierzęta"

- "Moje Pierwsze zadania przedszkolaka"

- "Mój Pierwszy Zegar"


Mamy wszystkie tytuły. Najnowsze, które pojawiły się u nas to ta o zwierzętach oraz zadania.

Książeczki powstały z myślą o dzieciach w wieku 3-5 lat. Są kartonowe, mają śliskie powierzchnie i urocze, kolorowe ilustracje na białym tle. Sprawdzą się świetnie jako prezent dla dziecka. Będą się pięknie prezentować w domowej czy przedszkolnej biblioteczce.


"Moje Pierwsze Zwierzęta"


KLIK


Dzieci uwielbiają zwierzęta, a w tej propozycji, poznają żyjątka z różnych środowisk: gospodarstwa, oceanu, sawanny, Arktyki, domowe, z dżungli, leśne oraz te, które można spotkać nad jeziorem. 




W książeczce mamy 4 obracane koła, które pozwolą dziecku odkryć ciekawostki z życia zwierząt, a także dopasować zwierzątko do nazwy. Maluszki ćwiczą spostrzegawczość, koordynację wzrokowo-ruchową, umiejętności motoryczne. Paluszki kręcą kółeczkami, ale też wodzą po okrągłych otworkach. 


"Moje Pierwsze zadania przedszkolaka"


KLIK


Identyczny format, jednak tutaj dzieci będą odkrywać obrazki ukryte pod okienkami. Na maluchy czeka wiele zadań i zabaw. Dzieci poznają: kolory, zjawiska pogodowe, kształty, przeciwieństwa, sekwencje obrazkowe. Nauczą się liczyć do 10, poćwiczą spostrzegawczość. 




Okienka i wysuwane elementy z pewnością zainteresują smyki. W książeczce nie brakuje uroczych ilustracji oraz sympatycznych bohaterów.

Inne tytuły znajdziecie na blogu.

Serdecznie polecam serię Moje Pierwsze... od Akademii Mądrego Dziecka.


Za egzemplarze dziękujemy

Wydawnictwu HarperKids



Komentarze

Prześlij komentarz