"Hobby horse. Stwórz swojego konika, trenuj z nim, bawi się", Monika Dachowska

 Ostatnio podczas spaceru, zauważyłam trzy dziewczynki, które trzymały w rękach koniki na kiju. A raczej końską głowę przymocowaną na kiju. Kojarzyło mi się to trochę z rekwizytem przedstawień dla dzieci. Pomyślałam też, że znów panuje jakiś nowy trend wśród dzieci. Niedawno znów widziałam dzieci z takimi konikami, więc postanowiłam dowiedzieć się, o co chodzi.


"Hobby horse. Stwórz swojego konika, trenuj z nim, bawi się"


Autor: Monika Dachowska

Oprawa: miękka

Wydawnictwo: RM [współpraca barterowa]

Strony: 128


Z pomocą przyszła mi książka od Wydawnictwa RM [współpraca reklamowa] pt. "Hobby horse. Stwórz swojego konika, trenuj z nim, baw się" pani Moniki Dachwskiej. I już wiedziałam, że jest to głębszy temat. Okazało się, że tego typu zabawka, znana była już wieki temu.



Jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że hobby horse to dyscyplina sportowa (nie miałam o tym pojęcia!). Polega ona na tym, że zawodnicy jeżdżą na kukiełkach przypominających prawdziwego konia.



Książka przyjęła bardzo ciekawą formę. Znajdziemy w niej wiele zdjęć, wiele pomocnych i wartościowych treści dla zainteresowanych, a także masę ciekawostek oraz ważne daty z wydarzeniami związanymi z hobby horse.  Doskonałym dodatkiem jest szablon oraz instrukcje krok po kroku wraz ze zdjęciami, dzięki którym dziecko stworzy własnego hobby horse'a. 



Z książki dziecko dowie się: skąd wzięły się horsiaki? Jak zrobić je samodzielne? Od czego zacząć i jak wygląda pierwszy trening? Jak samodzielnie wykonać przeszkody? Jak się nimi bawić? Jak wyglądają zasady rozgrywek hobby horse itd.


Książka na czasie, z pewnością zainteresuję dzieci i sprawdzi się jako prezent.

Polecam.

Komentarze