"Psychologia dla Ciebie", Dr Michael A. Britt

 Czy interesujecie się psychologią? Ja tak. Na studiach miałam kilka przedmiotów psychologicznych. Nie wszystkie poznane teorie czy zagadnienia były dla mnie zrozumiałe, czy akceptowane, ale dobrze było je poznać. Psychologia to bardzo interesująca dziedzina nauki. 


W mojej biblioteczce posiadam kilka tytułów związanych z psychologią, a ostatnio dołączył do nich nowy tytuł "Psychologia dla ciebie". Egzemplarz w ramach współpracy reklamowej, otrzymałam od Wydawnictwa Zwierciadło.



Autor w sposób nieskomplikowany, wyjaśnia czytelnikowi zagadnienia, które ułatwią poszerzenie wiedzy z zakresu psychologii. 

W publikacji przeczytamy o wielu eksperymentach psychologicznych. Każdy rozdział został przedstawiony w podobny sposób: Temat główny, koncepcja psychologiczna, nazwa eksperymentu, oryginalny badacz (czyli osoba pracująca nad eksperymentem).



Książka jest bardzo ciekawa, a treści zastanawiające. O jakich koncepcjach psychologicznych przeczytamy? Chociażby o pracy gruczołów trawiennych (słynny eksperyment psów Pawłowa), Nastawienie umysłowe, Identyfikacja emocji, Podejmowaniu decyzji, Fałszywych wspomnieniach itp.



Bardzo ciekawa książka. Lubię od czasu do czasu przeplatać gatunki, które czytam. Z tej publikacji można dowiedzieć się wielu rzeczy. A czy można przeprowadzić samodzielnie podobne badania? Przekonajcie się, czytając ten podręcznik.


Za egzemplarz dziękuję

 Wydawnictwu Zwierciadło

Komentarze

  1. Nie sięgałam jeszcze po takie książki. Wydaje mi się że ta mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz