"Świat Poli pytaj do woli", Irena Mąsior (MiliOnerka)

 Nie miałam pojęcia, że popularna influencerka i youtuberka o nicku MiliOnerka (Irena Mąsior), napisała książkę dla dzieci. I to jaką! Nie ma się jednak czemu dziwić, bo jej filmiki bawią do łez i mają w sobie mnóstwo prawdy. Mam ty na myśli książkę pt. "Świat Poli pytaj do woli", którą zamówiłam na stronie księgarni internetowej TaniaKsiazka.pl


"Świat Poli pytaj do woli"


Książka przeznaczona dla przedszkolaków w wieku od 4 roku życia. To opowieść o dziewczynce, Poli, którą ciekawi otaczający ją świat. Zadaje mnóstwo pytań, wszystkiemu się dziwi, jest bardzo ciekawa tego, co ją otacza. Dziewczynka ma młodszą siostrę, Zosię, miłośniczkę jedzenia, a w szczególności słodyczy. 😊 



Rodzice cierpliwie odpowiadają na każde zadawane przez córkę pytania. A dziewczynkę ciekawi wiele spraw, jak na przykład to, dlaczego oczy nie chcą spać, czemu nóżki się wiercą, a w skarpetach pojawiają się dziury? Co robić, żeby trema nie zjadła podczas przedstawienia? Dlaczego samolot zostawia na niebie białe ślady? Gdzie zimują motyle?



Przesympatyczne przygody wesołej dziewczynki, wzbogacone cieszącycymi oczy kolorowymi, pogodnymi ilustracjami Daniela Włodarskiego. Bohaterka przeżywa wiele sytuacji, które wzbudzają w niej wiele emocji (przedszkolne przedstawienia z okazji Dnia Babci i Dziadka, opieka nad pieskiem sąsiada, wakacje w Grecji, nowa wyjątkowa przyjaźń, urodziny). 


Pełna zabawnych perypetii książka, którą pokochają nie tylko dzieci, ale i dorośli. Choć bohaterkami są dziewczynki, moi chłopcy polubili książkę. Słuchali uważnie, kiedy czytałam im kolejne przygody i co chwilę wybuchali niepohamowanym śmiechem.😊 Pola i Zosia zaskarbiły sobie moje serce. ❤️ Mam nadzieję, że jeszcze o nich przeczytamy. 


Więcej książek dla dzieci znajdziecie na stronie księgarni TaniaKsiazka.pl a najnowsze propozycje czekają w zakładce Nowości.


Wpis powstał w ramach współpracy reklamowej z księgarnią internetową TaniaKsiazka.pl


Komentarze

  1. Super książka. Moja córka by ją polubiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Historie dziewczynki są tak barwne, że nawet moi chłopcy z niecierpliwością czekają na kolejne rozdziały. Cieszę się, że MiliOnerka podzieliła się tą uroczą opowieścią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bohaterki książki są niesamowicie urocze i relacje między nimi są pięknie ukazane. Polecamy również tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że mojej siostrzenicy by się spodobała. Często jej czytam na dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam że zaciekawiła mnie ta książka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz