NIEZBĘDNIK NAUCZYCIELKI PRZEDSZKOLA ROK SZKOLNY 2023/2024: Jesteś nauczycielką w przedszkolu? Musisz mieć ten niezbędnik

Rok szkolny zbliża się wielkimi krokami. Ja już z moich pudeł i teczek wyjmuje wszystkie karty, pomoce, gry. Z półek wyszukuje potrzebne publikacje i materiały. Jak wiecie (albo i nie ) pracuję w przedszkolu. Jestem osobą zorganizowaną, jednak wszystko muszę mieć zapisane, ponieważ w natłoku spraw, zdarza mi się zapominać o wielu rzeczach. Zapisuję je na kartkach, ale wiecie, jak to jest. 


Karteczkę wrzucę do notatnika, torebki, albo położę ją gdzieś, a później szukam, bo nie wiem gdzie jest. niestety, znajduję je po czasie. Jestem wielką fanką notatników i kalendarzy. Przetestowałam już kilka i dobrze wiem, czego potrzebuję. W tym roku szkolnym 2023/2024, zdecydowałam się na Niezbędnik Nauczycielki Przedszkola


Jest to kalendarz, z którym zaplanujemy cały rok. Okładka ma twardą oprawę. Dostępne są dwie wersje kolorystyczne: bordowa oraz jasno brązowa. To nie jest typowy kalendarz z kartami na każdy dzień tygodnia i miesiące. To coś więcej. Na początku znajdziemy spis treści, który szczegółowo objaśnia zawartość. 



W środku znajdziemy kalendarz roku szkolnego 2023/2024 w różnych formach: skróconej, kolumnowej (w tej drugiej zaznaczono terminy ferii w każdym województwie), tabeli, no i tradycyjnej, w której wyszczególniony jest każdy miesiąc, a na wykropkowanych stronach, możemy zapisać własne notatki, ważne informacje, wydarzenia, itd. Na stronach tytułowych każdego miesiąca, wyszczególniono święta oraz dni nietypowe. Nie zabraknie też inspirujących cytatów, miejsc na zapiski kontaktów do rodziców, terminów zebrań z rodzicami, posiedzeń rady pedagogicznej, ale tonie wszystko.



Twórcy zadbali też o dobrostan nauczycielek. W Niezbędniku znajdziemy wiele wartościowych treści dotyczących naszych emocji, potrzeb, elementów szczęśliwego nauczyciela (to bardzo mnie zaintrygowało), form pozytywności, ćwiczeń na poczucie wzmacniania szczęścia, praktykowania wdzięczności, miejsca do zapisków książek, które chcemy przeczytać oraz filmów, które planujemy obejrzeć. Nie zabraknie też kolorowanek antystresowych i relaksacyjnych. A to nie wszystko. 



Osobiście jestem pod wrażeniem tego niezbędnika. Z tak ciekawą i inspirującą formą jeszcze się nie spotkałam. Oprócz ciekawych pomysłów na zajęcia z dziećmi, twórcy pamiętali o nas - nauczycielkach i naszym samopoczuciu. Jestem za to ogromnie wdzięczna i szczęśliwa, że mogę cieszyć się i pracować z tym niezbędnikiem. Pracować, inspirować się i cieszyć. Z czystym sumieniem polecam go każdej nauczycielce.



Na Facebooku oraz Instagramie ogłoszę rozdanie, w którym do wygrania będzie jeden Niezbędnik Nauczycielki Przedszkola. Śledźcie posty. Szczegóły niebawem. 


Za egzemplarz dziękuję 

Niezbędnik Nauczycielki Przedszkola



Komentarze

Prześlij komentarz