ALBUM PRZYGÓD. IGRASZKI

Nie wiesz co podarować swojemu partnerowi, czy partnerce? Przejadły Wam się czekoladki, a perfumy się znudziły? Chcielibyście pojechać gdzieś daleko, aby nacieszyć się sobą, ale chwilowo jest to niemożliwe? Mam dla Was rewelacyjne rozwiązanie, które nie tylko rozbudzi Waszą kreatywność, ale jeszcze bardziej zbliży Was do siebie.



Album to świetna propozycja prezentowa dla par i małżeństw. Album na formę kartonowej książki z zaokrąglonymi rogami i śliską powierzchnią. Dzięki temu posłuży nam na lata i będzie fantastyczną, niepowtarzalną pamiątką. Dlaczego niepowtarzalną. Już wyjaśniam. To nie jest zwykły album do zdjęć, choć zdjęcia się w nim pojawią. To album ze zdrapkami. Pod każda czeka na Was zadanie do wykonania, które musicie zrobić. Nie ma opcji, żeby było inaczej. 



Na początku autorki wszystko tłumacza, jak wygląda praca z albumem. Każde zadanie jest intrygująco zatytułowane. Oczywiście nie musicie zdrapywać zdrapek po kolei. Możecie kierować się właśnie tytułami.


Posiadam dwa takie albumy: Igraszki oraz dla rodzin. Dostępne są jeszcze dla par oraz dla przyjaciół. Wszystkie albumy znajdziecie na stronce gdzie serdecznie Was odsyłam.


Album Igraszki podarowałam mojemu mężowi na jego urodziny, które obchodził niedawno. Nie spodziewał się takiego prezentu, ale ku mojej radości, bardzo się z niego ucieszył. 😁🔥


Album ma bardzo estetyczną formę. Podobają mi się jasne tło i dodatki w pastelowych kolorach. Szkice składające się z linii też tu świetnie pasują. Oboje jesteśmy zaintrygowani i już nie możemy doczekać się wykonywania zadań. Niestety, z powodu pracy i domowych obowiązków, rzadko wychodzimy gdzieś tylko we dwoje, o randkach już nie wspominając. Mam nadzieję, że album ten będzie taką iskrą, która podsunie nam wiele niestandardowych pomysłów na to, jak spędzić czas tylko we dwoje. Takie chwile mają dla mnie ogromne znaczenie.


Polecam gorąco ten trzydziestostronicowy album, jak i inne z oferty. Następnym razem pokażę Wam album, który dostałam do kreowania rodzinnych chwil. Ten również jest świetny. To dopiero będzie pamiątka i kolekcja wspomnień! 


Wpis powstał w ramach współpracy barterowej z Album Przygód.

Komentarze