Scooby-Doo Magazyn dla dzieci nr 4/2023

 Scooby-Doo to jedna z moich ulubionych bajek odcinkowych z czasów dzieciństwa. Pamiętam doskonale moje kasety video z bajkami Hanna Barbera. Uwielbiałam te dreszczyku emocji i typowanie, kto przebrał się za danego potwora. 😁 Wyczekiwałem też soboty, kiedy to na jednym programie telewizyjnym punt 12 pojawiał się program kilku bajek, a wśród nich Scooby-Doo.

Teraz też bajka nie traci na popularności. W kioskach możemy znaleźć również czasopismo dla dzieci z przygodami przyjaciół - detektywów tropiących strachy...


Scooby, Kudłaty, Fred, Velma i Daphne nie odpoczywają nawet na chwilę. Czekają ich kolejne zagadki do rozwikłania. Tym razem na planie filmowym pojawia się...duchy. Dlaczego akurat tam? Oprócz komiksu na młodych czytelników czeka wiele aktywności, zadań i zagadek do rozwiązania. Nie zabraknie kolorowanek, plakatu, ale też atrakcyjnych "strasznych" prezentów. W naszej gazetce "Scooby-Doo" nr 4/2023, znalazła się kula z labiryntem i naklejkami w środku oraz świecący w ciemności kalmar. 


Moi chłopcy nie czują strachu ani przed bajką, ani przed gazetką. Myślę, że większość dzieci będą zainteresowane czasopismem. Sama dobrze pamiętam ten dreszczyk, który towarzyszył mi podczas oglądania bajki. 


Ekscytacja, ciekawość, kto ukrywa się za maską, próba rozwiązania zagadek. To było super i podczas zabawy z tą gazetką, mogłam przeżyć to ponownie. 😉




Serdecznie polecamy i nie możemy doczekać się kolejnych numerów. 


Wpis powstał w ramach współpracy barterowej z Wydawnictwem Egmont 







Komentarze

Prześlij komentarz