Mój Pierwszy Komiks 5+: "Pan Borsuk i Pani Lisica. Jestem sobą" (tom 6)

 Mój Pierwszy Komiks 5+: "Pan Borsuk i Pani Lisica. Jestem sobą" to już szósta część przeuroczej serii o patchworkowej, leśnej rodzince Pana Borsuka i Pani Lisicy oraz dzieci. Scenariusz napisała Brigitte Luciani, natomiast piękne ilustracje, wypełnione jasnymi kolorami wykonała Eve Tharlet.


W lesie pojawia się genialny Sylwester żbik w towarzystwie żanet wskaniałych. Żbik umie wykonywać wiele akrobacji na drzewach. Mała lisiczka, Róża jest zachwycona i ona także próbuje wspiąć się na drzewo. Kiedy jej się to udaje, Sylwester śmieję się z niej. Małej lisicy jest bardzo przykro. Czuje, że nie pasuje też do swojej nowej rodziny. Wyruszam więc w poszukiwaniu miejsca dla siebie. Spotyka inne lisy. Czy dzięki nim zrozumie, że ma rodzinę , która kocha ją bezgranicznie i na którą może liczyć w każdej sytuacji? Okazuje się też, że Sylwester nie do końca jest tym, za kogo się podaje...



Kolejna wyjątkowa część, z wartościową historią. W bohaterach możnemu dostrzec wiele ludzkich cech, emocji i zachowań. To dzięki perypetiom zwierzątek, dzieciom łatwiej jest zrozumieć pewne prawdy. Malownicze rysunki wprawiają w zachwyt nie tylko najmłodszych, ale i dorosłych czytelników. 




Wspaniale, że powstają serię komiksowe dla najmłodszych. Moi chłopcy je uwielbiają, a i ja nie pozostaję wobec nich obojętna. Polecamy serię "Pan Borsuk i Pani Lisica" z całego serca. ♥️ Tom pt. "Jestem sobą", koniecznie musicie poznać. 


Wpis powstał w ramach barterowej współpracy reklamowej z Wydawnictwem Egmont 


Komentarze