Zapoznaj dzieci z alfabetem w towarzystwie Muminków. "Muminki A, B, C", Annika Sandelin - RECENZJA

 Muminków chyba nie trzeba nikomu specjalnie przedstawiać? To bohaterowie popularnych książek, a także animacji telewizyjnych. Sama dobrze pamiętam piątkową wieczorynkę pt. "Muminki". Uwielbiałam ją i sentymentem darzę do dziś. ☺️ Dlatego, kiedy moje oczy ujrzą coś z motywem tych postaci, musi to znaleźć się w moim domu. Kubek, skarpetki, książka. Książki oczywiście są najmilej widziane. ☺️ 

 

Muminki.

 A, B, C

 


Wydawnictwo HarperKids ucieszyło mnie najnowszą przesyłką, w której znalazła się nowość wydawnicza pani Anniki Sandelin zatytułowana "Muminki A, B, C". 


Jak się z pewnością domyślacie, dzięki tej publikacji, w towarzystwie bohaterów z Doliny Muminków, nasze pociechy będą zapoznawać się z literami. Pomysł jak dla mnie jest strzałem w dziesiątkę.


 Publikacja jest w twardej oprawie. W środku na stronach zaprezentowano litery. Każdej literce alfabetu poświęcony jest ciekawy wierszyk, który uzupełniają wyjątkowe rysunki Tove Jansson, które są charakterystyczne i tak klimatyczne, jeśli chodzi o "Muminki". Nie są się ich podrobić. Są jedyne w swoim rodzaju.


Uwielbiam Muminki, mam do nich ogromny sentyment, dlatego każdy tytuł, w którym występują, bardzo mnie cieszy. Znacie tę książkę? Z muminkowym alfabetem, dzieci poznają trudne słowa oraz ich znaczenie. 

 


Wierszyki mają rymowaną formę, dzięki czemu czyta się je łatwo, szybko i przyjemnie. Czytane kilkakrotnie na głos, bardzo szybko wpadają w ucho i zostają w pamięci. W wierszykach pojawia się znani bohaterowie: Muminek, Migotka, Włóczykij, Too-Tiki. Nad wierszykiem zamieszczono litery (wielką i mała) w kolejności alfabetycznej.


Jeśli macie w domu dziecko, które poznaje świat liter, ta propozycja może okazać się naprawdę pomocna. Książka zamknięta jest w twardej oprawie. Można ją spersonalizować i podarować dziecku w prezencie.  

 


Polecamy serdecznie!

💖


Tytuł "Muminki. A, B, C" znajdziecie na stronie Wydawnictwa Harper Collins.

 

Za  egzemplarz dziękujemy Wydawnictwu HarperKids

Komentarze

Prześlij komentarz