Zestaw prezentowy naturalnych kosmetyków damskich, które zamówiłam w internetowym sklepie bee.pl Musicie zwrócić na nie uwagę

 Jesień rozgościła się na dobre, a ja powoli wczuwam się w ten klimat. Wczułam się chyba za bardzo, bo już złapałam pierwsze przeziębienie w tym sezonie. Jednak, żeby nie narzekać na jesień, jak to bywało do tej pory, postanowiłam doszukać się w niej pozytywnych stron. Niebawem na blogu pojawi się również wpis o tym, jak polubić jesień. I wiecie, kiedy zaczęłam patrzeć na tę porę roku w pozytywny sposób, zorientowałam się, że też tak ją odbieram.

 


 Jesień ma swój klimat, szczególnie wieczory mają taką charakterystyczną aurę. Wieczorami można poświęcić się swoim pasjom (czytanie książek) lub zwyczajnie się zrelaksować. Uwielbiam takie chwile tylko dla mnie, kiedy mogę zadbać o siebie, nie wychodząc z domu. 

Bardzo polubiłam domowe zabiegi pielęgnacyjne. Relaksujące kąpiele, światło delikatnie aromatyzujących świec, kosmetyki, które lubi moja skóra, to jest to. Coraz częściej, robiąc zakupy kosmetyczne, zwracam uwagę na skład produktu. Staram się wybierać kosmetyki naturalne, ze zdrowym, bezpiecznym składem. Liczy się dla mnie jakość kosmetyków, ale też ich cena. Ostatnio "polubiłam się" z zakupami on-line, choć długo wzbraniałam się, szczególnie, gdy chodziło o zakup ubrań, czy kosmetyków.


 Sklep internetowy bee.pl oferuje wszystko to, czego szukam. Już kilkukrotnie zamawiałam tam produkty nie tylko dla siebie, ale dla całej mojej rodziny i jak dotąd, nigdy się nie zawiodłam.

Dlatego też dzisiaj chciałam pokazać Wam produkty, które skradły moje serce i które pokochała moja skóra. Przynajmniej dwa razy w tygodniu, serwuję sobie domowe spa. Lubię rozpieszczać siebie w ten sposób. Po relaksującej kąpieli i wieczornej pielęgnacji, czuję się zrelaksowana, odprężona, lżejsza. Przede wszystkim moje samopoczucie jest lepsze. Zauważam też, że moja skóra i włosy, odwdzięczają mi się zdrowszym wyglądem.


 Zestaw kosmetyków damskich jest przepięknie zapakowany. W tekturowym pudełku, na kołderce z "trocinek", znalazły się: Balsam nawilżający do rąk i ciała Malina & Porzeczka 120 ml; Naturalne mydło peelingujące Malina, Lipa, Mięta 110g; Sojowa świeca zapachowa Zimowy wieczór, Bawełniany woreczek Bee Queen. Pomiędzy produktami leżały zasuszone plastry pomarańczy, gwiazdki anyżu oraz laski cynamonu. 💓

 

 Balsam nawilżający do rąk i ciała Malina & Porzeczka

 


Produkt mieści się w szklanym słoiczku o pojemności 120 ml. Ma przyjemny zapach, łatwo rozprowadza się na skórze i jest bardzo wydajny. Delikatny zapach owoców jest wyczuwalny naprawdę długo. Balsam mocno nawilża skórę, pozostawiając ją miękką i gładką w dotyku. Balsam zawiera: ekstrakt z owoców czarnej porzeczki, olej z czarnej porzeczki, olej z pestek malin, olej migdałowy, olej jojoba, masło shea, witaminę E. Nie zawiera olei mineralnych, PEG-ów, silikonów, czy sztucznych barwników. Jestem z produktu bardzo zadowolona. Najczęściej aplikuję go na noc, lub podczas wieczornej pielęgnacji po relaksującej, długiej kąpieli. 😊

 

Naturalne mydło peelingujące Malina, Lipa, Mięta


Kostka mydła zapakowana jest w brunatny papier, przez który wyraźnie czuć zapach mięty. Dla mnie stosowanie mydła przynosi efekt orzeźwienia, więc tego produktu częściej używam rano, niż wieczorem. 

 


Zawarte w produkcie pestki malin, mają działanie złuszczające. Dokładnie usuwają martwy naskórek, dzięki czemu skóra jest natychmiast gładka i bardzo delikatna w dotyku. Oprócz pestek malin w składzie znajdziemy: kwasy tłuszczowe Omega-6 i Omega-3, a także witaminy A i E, które zapewniają odpowiedni bilans wodny. 

 

Sojowa świeca zapachowa 

Zimowy wieczór


Wbrew nazwie, świecę można odpalić również w porze jesiennej. Nie przepadam za "nachalnym", duszącym wręcz zapachem świec. W przypadku tej świecy, na szczęście tego nie ma. Zapach jest delikatny. Przyjemnie otula pomieszczenie nawet po jej zgaszeniu. Dzięki niższej temperaturze topnienia, pali się dłużej, jest bezpieczniejsza i nie kopci. Knot wykonany jest z bawełny, dzięki czemu również jest bezpieczniejszy.

Do zestawu dołączony jest również bawełniany woreczek, z uroczą grafiką. Możemy w niego zapakować produkty, przechowywać je lub w takiej formie podarować komuś w prezencie.


Oprócz powyższych produktów, wybrałam jeszcze kosmetyki polskiej marki APIS. Zamówiłam trzy produkty, którymi są:

- Apis Oriental SPA Oliwka rozgrzewająca z imbirem i cynamonem 500ml

- Apis Krem do twarzy nawilżający z arbuzem i kwasem hialuronowym 100ml

- Apis Re-Vit C Home Care odbudowujący krem na noc z retinolem z retinolem i witaminą C 50ml

 

APIS Oriental SPA Oliwka rozgrzewająca z imbirem i cynamonem 


 Produkt na bazie oleju słonecznikowego, olejku cynamonowego i goździkowego oraz ekstraktu z imbiru. Pobudza mikrokrążenie, poprawia trofikę skóry. Jest mega relaksująca. Przeznaczona do każdego rodzaju skóry, aczkolwiek niewskazana dla osób ze skórą wrażliwą, z tendencją do rozszerzających się naczynek Bardzo wydajna, bardzo przyjemna. Moja skóra bardzo ją lubi.


APIS Krem do twarzy nawilżający 

z arbuzem i kwasem hialuronowym

 


Wzbogacony w ekstrakt z arbuza, melona i kwasu hialuronowego, szybko się wchłania, pozostawiając na skórze delikatny film, który po chwili znika, pozostawiając skórę gładką i przyjemną. Dzięki pompce, jego dozowanie jest wygodne i oszczędne. Produkt jest wydajny, ma przyjemny, delikatny zapach i lekką konsystencję. Olejek z pestek arbuza działa nawilżająco, łagodzi podrażnienia i spowalnia proces starzenia się skóry.


APIS Re-Vit C Home Care odbudowujący krem z retinolem i witaminą C 

 


To właśnie ten krem był pierwszym z paczki, który zaczęłam testować. Wygodna pompka pomaga mi dozować produkt. Jedna aplikacja wystarczy, aby nawilżyć całą moją twarz. Krem przeznaczony jest do cery szarej i pozbawionej blasku i zdrowego kolorytu, z rozszerzonymi porami, naczynkami, zmarszczkami. W jesiennej porze, mojej skórze na twarzy brakuje tego blasku i koloru. Zauważyłam, że po stosowaniu tego produktu przed snem, stan mojej skóry poprawił się. Nie wygląda na zmęczoną i matową. W dotyku jest bardzo mięciutka. Lubię zasypiać z delikatnym zapachem, który przed snem, lekko otula moją twarz. 😊


W sklepie internetowym bee.pl wybór naturalnych kosmetyków jest naprawdę ogromny. Każdy z pewnością wybierze coś dla siebie. Jednak znajdziemy tam nie tylko kosmetyki, ale także zdrową żywność, książki, gry, czy zabawki, a nawet naturalne i bezpieczne środki czystości. Zamówienie zawsze otrzymuję w ekspresowym tempie, starannie zapakowane. Pierwszy zestaw, który dziś Wam pokazałam na prezent nadaje się idealnie! Bardzo polecam zakupy w tym sklepie. Koniecznie zajrzyjcie na stronę. 

A czy Wy kupujecie kosmetyki przez internet, czy wolicie stacjonarne sklepy?

 

Za produkty do recenzji dziękuję 

bee.pl


Komentarze

  1. Balsam nawilżający do rąk i ciała Malina & Porzeczka mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tych kostetykach. Już sobie wyobrażam, jak pięknie pachną ❤️
    Iga

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz