Zestaw kreatywny ORIGAMI 3D. Paw od Alexander Toys

Jednym z moich hobby jest rękodzieło. Jeszcze kilka lat temu składałam różne figurki origami w technice 3D. Origami modułowe jest czasochłonne i pracochłonne, jednak bardzo to lubiłam. 
 

Jest to takie zajęcie, które uczy cierpliwości, precyzji i dokładności. Zaczęłam od łabędzia. Później, zyskując coraz większą wprawę, powstawały inne figurki: papugi, pingwiny, jeże, króliki, jeże, bałwanki, mikołaje, motyle, kwiaty, a nawet pisanki, czy duże pawie. Wiele z tych figurek podarowałam bliskim, ale też wystawiałam na świątecznych kiermaszach.
 


Niestety, nie mam teraz na to hobby tyle czasu, co kiedyś. Samo wycinanie prostokątów i składanie modułów, zajmuje masę czasu. Na stronie sklepu Alexander Toys znalazłam wiele propozycji gotowych zestawów Origami 3D. Wystarczy je wypchnąć, a moduły złożyć zginając je wzdłuż linii. Oszczędza to czas. 
 


Dla siebie wybrałam pawia. W pudełku znajdziemy: ponacinane kolorowe elementy z papieru, książeczkę z instrukcją montażu krok po kroku oraz kod QR, który po zeskanowaniu telefonem, pokaże instrukcję w formie video.
 


 Wyszłam z wprawy, przez co sam korpus składałam kilka razy. Dobrze jednak, że na stronie sklepu dostępny jest filmik instruktażowy. 



 
Na gotowego, złożonego pawia, trzeba będzie jeszcze poczekać. Jednak po skończonej pracy, od razu uzupełnię post o zdjęcia gotowego efektu mojej pracy. 😊




Koniecznie zajrzyjcie na stronę sklepu. Znajdziecie tam wiele zestawów (o zróżnicowanej liczbie elementów) Origami dla kreatywnych osób: lisa, tukana, flaminga, kobrę, dinozaury, myszki, biedronki, kwiaty, jednorożca, itp. 


 
Elementów nie sklejamy, tylko nakładamy na siebie. Zestaw paw jest odpowiedni dla dzieci powyżej 8 roku życia. Składa się z 549 elementów. Gotowy paw będzie oryginalnym prezentem, ale też ciekawą ozdobą w domu. 


Polecam serdecznie!



Za zestaw
dziękuję
Alexander Toys

Komentarze

  1. Kiedyś trochę układałam origami. Świetna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie lubiłam origami. Paw jest bardzo piekny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł na zalążek zainteresowania dla dziecka :) sama z wielką a chęcią bym usiadła i nauczyła sie kilku figur.

      Usuń
  3. Dla miłośników origami to super propozycja

    OdpowiedzUsuń
  4. Paw będzie przepiękny. Sama z chęcią bym ułożyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny. Jeszcze nie bawiłam się origami z dziećmi

    OdpowiedzUsuń
  6. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz