"Muzyka ciszy", Andrea Bocelli - RECENZJA

 Kiedy na stronie Księgarni Tania Książka zobaczyłam okładkę "Muzyki Ciszy", wiedziałam, że jest to tytuł, który po prostu muszę przeczytać. Zamówiłam więc publikację, przeczytałam i dziś chcę napisać o niej kilka słów.  

Autorem książki jest utalentowany, słynny na całym świecie, Andrea Bocelli, toskański artysta, tenor, prawdziwa legenda muzyki klasycznej. Uwielbiam ten cudowny głos, przepiękną muzykę, która uspokaja, ale też dodaje energii.


"Muzyka ciszy" to przepiękna, przejmująca opowieść znanego tenora. Jest to autobiografia artysty, który w książce nadaje sobie imię, Amos. Pod jego postacią, kryje się prawdziwa historia i życie Andrei Bocelliego. Muzyk zaprasza czytelnika do swojego świata, zdradza wiele faktów. Prezentuje życie, które nie było od początku kolorowe i popularne.

 Dzięki książce poznajemy dzieciństwo muzyka, młodzieńcze lata, okres dojrzewania, pierwsze zauroczenia i zawody miłosne. Dowiemy się, jak został odkryty jego wielki talent do śpiewu i słuch muzyczny. Bocelli (Amos) podzieli się z nami także swoimi smutkami: jak tracił wzrok, śmierć bliskich osób, zawodowe porażki, miłosne rozterki.


Publikację "Muzyka ciszy" przeczytałam jednym tchem. Nie mogłam i nie chciałam oderwać się od książki. Obiecałam sobie, że przeczytam jeszcze jedną stronę i jeszcze jedną i kolejną i wystarczy. Takim sposobem przeczytałam całą książkę. Jestem nią zafascynowana. Poznałam artystę z zupełnie innej strony, tej poza sceną. Jest to bardzo szczera opowieść, autor nie skrywa przed czytelnikami niczego. Odkrywa siebie, swoje uczucia. Nie pomija również swoich potknięć czy porażek, które w jakiś sposób nauczyły go pokory. Osoba Andrei Bocelliego jest wyjątkowa. Bardzo cenię artystę nie tylko za to, jakim jest muzykiem, ale też za to, jakim jest człowiekiem. To osoba godna podziwu. Człowiek, który mimo swojej niepełnosprawności, potrafił zawalczyć o swoje marzenia i sukcesywnie je realizować. Dowiódł, że nie ma rzeczy niemożliwych. Wystarczy mocno chcieć, ciężko pracować i nie poddawać się. 

 Jeśli tak jak ja, lubicie i cenicie twórczość artysty, polecam jego książkę. Książkę pt. "Muzyka ciszy" zamówicie na stronie księgarni Tania Książka. Koniecznie zajrzyjcie do zakładki Nowości, tam wiele innych wartych uwagi tytułów.



Za egzemplarz 

dziękuję Taniej Książce


Komentarze

  1. Bardzo chętnie bym przeczytała tą ksiażkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka ciekawa fabuła, jednak to nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że spodobałaby mi się ta książka .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz