Komiks Gigant Poleca Extra. GALAXY (tom 3) - RECENZJA

 Jako dziecko pamiętam, iż bardzo lubiłam komiksy "Kaczorem Donaldem". Nie mogłam doczekać się kolejnego numeru oraz wspaniałych dodatków. Szczególnie w pamięci utknęły mi elementy, z których kompletowało się grę planszową. 


Obecnie, bardzo ciekawą propozycją jest Komiks "Gigant poleca Extra", którego wydawcą jest Egmont. Komiks jest obszerny, jednak ma niewielki format, przez co z powodzeniem zmieści się do plecaka.


Główni bohaterowie to oczywiście znane kaczki (Donald i jego siostrzeńcy: Hyzio, Dyzio i Zyzio, Sknerus, Daisy, Diodak), ale też Myszka Miki, czy Goofy.


Dla wszystkich sympatyków komiksów z przygodami owych bohaterów, mam wspaniałą wiadomość. Dostępny jest najnowszy, 3 tom z serii "Gigant poleca. Extra. Galaxy". Tym razem wraz z postaciami, odwiedzimy przedziwne planety, na których dzieją się różne rzeczy.


Miki zbierze ekipę, z którą wyruszy w międzygalaktyczną podróż w poszukiwaniu paliwa. Donald będzie ratował z opresji ukochaną. A w innej historii zostanie uprowadzony, jako kandydat na męża dla pewnej księżniczki. 


 Opowieści jest wiele. Wszystkie wartkie i ciekawe, barwnie zilustrowane. Historie można czytać po kolei, lub losowo. Każda jest inna. Moim chłopcom bardzo się taka forma spodobała, szczególnie starszemu synkowi, który bardzo zainteresował się komiksami. Chętnie po nie sięga i ogląda. Na razie to ja im je czytam, jednak Antoś uczy się czytać, wiec mam nadzieję, ze niedługo będę mu w lekturze towarzyszyć. 😊


Komiks liczy 320 stron, a jego cena wynosi 22,99 zł. Wiele fascynujących przygód, niezliczone emocje oraz dobra zabawa gwarantowane! Komiks Gigant poleca. Extra. Galaxy kupicie go na stronie Wydawnictwa Egmont >>> TUTAJ.


 Serdecznie polecamy!



Za egzemplarz

dziękujemy

Wydawnictwu Egmont


Komentarze