"Jednorożec", Rafał Glina

Żel, płyn, czy mydło? Które produkty najczęściej wybieram do kąpieli?

 

 Które produkty do kąpieli są Waszymi ulubionymi? Osobiście lubię takie, które dobrze się pienią, są wydajne i oczywiście pięknie pachną. Nie mogą też susząc mojej skóry. 

 


Rzadko więc sięgam po mydła, jednak lubię płyny do kąpieli oraz żele. Jako nastolatka zamawiałam żele do kąpieli marki Avon. Moja koleżanka, która była konsultantką, zawsze pokazywała mi najnowsze katalogi, byłam więc na bieżąco, jeśli chodzi o nowości. 

 

Z pewnością znacie markę Avon oraz kosmetyki, które ma w swojej ofercie. Ja mam kilka ulubionych produktów, testuję też parę nowości. Wśród nich są produkty do kąpieli. 

Warto zajrzeć do katalogu i wybrać coś dla siebie. Kolekcje zapachowe płynów i żeli są naprawdę ciekawe i warte uwagi. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, warto zwrócić się do konsultantki Avon. 


Z pewnością Wam doradzi i podpowie, na co warto zwrócić uwagę, co można sprawdzić. Niebawem podzielę się z Wami recenzją i opinią, który produkt przypadł mi najbardziej do gustu i który polubiła moja skóra. 🙂

 

Za produkty do recenzji 

Dziękuję 

Avon




Komentarze