"Jednorożec", Rafał Glina

Propozycje prezentowe z okazji urodzin DLA NIEGO: Granatowy plecak Lewis oraz Czarne przydymione okulary przeciwsłoneczne z drewna hebanowego (TRENDHIM)

Zbliżają się urodziny mojego męża. Zawsze mam zagwozdkę, co mogę mu podarować. Mój mężczyzna preferuje praktyczne prezenty. Rzeczy takie, których będzie mógł często używać, z których będzie mógł korzystać i zwyczajnie mu się spodobają.


W zeszłoroczne święta bożonarodzeniowe podarowałam mu zegarek zakupiony w sklepie internetowym Trendhim. To duńska marka, która oferuje praktyczne prezenty dla mężczyzn. Znajdziemy tam: torby, plecaki, nerki, paski, zegarki, spinki do koszuli, męską biżuterię, okulary przeciwsłoneczne. Postanowiłam po raz kolejny skorzystać z oferty i wybrać coś dla mojego męża. No i wybrałam: plecak oraz okulary przeciwsłoneczne.

Bardzo lubimy nasze wycieczki rodzinne. Zawsze staramy się do nich dobrze przygotować i zapakować potrzebne rzeczy do plecaka. Jego poprzedni już porządnie się zużył, dlatego stwierdziłam, że to dobry pomysł. Jeśli chodzi o okulary, to często mu się psują, lub zwyczajnie je gubi. Wybrałam mu takie, które prezentują się solidnie i naprawdę elegancko.🙂


Ciemnogranatowy plecak Lewis


Ten plecak od razu wpadł mi w oko. Kiedyś miałam bardzo podobny. Spodobał mi się jego kolor oraz skóropodobne elementy ozdobne.
Plecak jest bardzo pojemny, bardzo ładnie się prezentuje, łatwo się go czyści. Poza tym jego kolor jest uniwersalny, dlatego sama również mogę go używać. 🙂


Wnętrze plecaka zamykamy ściągając sznurek oraz klapę, która dodatkowo zapinamy na dwa skóropodobne paski. Fakt, może to być utrudnieniem w dostanie się do środka. Jednak z drugiej strony jest to dobre zabezpieczenie. Śliczne kontrastują one z granatowym materiałem (poliester).


 Wnętrze wyściełane jest jasnym kolorem w paski. Plecak jest podzielony na kilka przegródek. To, co mile mnie zaskoczyła, to duża przegroda na laptopa, zapinana na rzep.


Na zewnątrz również mamy kieszenie zasuwane na suwak. Paski na ramiona bez problemu można regulować i dostosować do wygodnego korzystania.

Wymiary plecaka: długość (26 cm), wysokość (40 cm), szerokość (19 cm).




Plecak jest bardzo pojemny i wygodny. Podarowałam go mojemu mężowi wcześniej, w dniu, kiedy wybieraliśmy się na rodzinną wycieczkę. Zmieściło się w nim naprawdę sporo rzeczy: ubrania chłopców, prowiant, chusteczki, butelki z wodą, aparat.


 Granatowy plecak Lewis okazał się strzałem w dziesiątkę. Jest on bardzo praktyczny, estetycznie wykonany. W mojej opinii sprawdzi się zarówno dla mężczyzny, jak i kobiety.


Czarne przydymione okulary przeciwsłoneczne z drewna hebanowego 


Kolejnym giftem dla mojego ślubnego są Czarne przydymione okulary przeciwsłoneczne z drewna hebanowego.


Bardzo eleganckie, gustowne, były zapakowane w papierową bibułkę oraz materiałowe etui ze ściągaczem. Są idealnym dodatkiem męskiej stylizacji. Nie jest łatwo dopasować okulary, najlepiej je przymierzyć. Cieszę się, że trafiłam, ponieważ mój małżonek prezentuje się w nich naprawdę świetnie! 😉


Okulary mają czarne, przydymione soczewki, które chronią oczy przed słońcem i promieniami UVA/UVB.  Mają też ręcznie wykonane ramiona z drewna hebanowego. Są one gładkie i lekkie. Można je nosić, kiedy świeci słońce, ale też w chłodniejsze dni.


Za dodatkową opłatą (informacje na stronie), można dobrać dodatki, takie jak: etui i bilecik prezentowy, składane potrójne etui, czy czarny sznurek na okulary. Wymiary to: wysokość szkła (5 cm), całkowita szerokość (15 cm).


Jeśli tak jak ja, macie problem z wyborem prezentu dla swojego męża, partnera, taty czy brata, polecam zajrzeć na stronę sklepu Trendhim. Myślę, że znajdziecie tam wiele propozycji prezentowych dla bliskich płci męskiej. Warto również zwrócić uwagę na nowe kolekcje: Melting Point oraz  Street Style.

 

Polecam!

 

Za produkt dziekujemy

 




Komentarze

Prześlij komentarz