"Jednorożec", Rafał Glina

Moje Baśnie. Mała Syrenka - Cykl komiksów z adaptacji słynnych disneyowskich animacji

 Mała Syrenka to pierwszy pełnometrażowy film animowany, który obejrzałam jako dziecko. Uwielbiałam tę bajkę i bardzo długo była moja ulubioną. Sama nawet marzyłam o tym, aby zostać syreną. ☺️ Teraz z animacjami Disneya zapoznaję moje dzieci.

Mała Syrenka


Wydawnictwo Egmont wydało cykl komiksów zatytułowany "Moje Baśnie". Każdy tom to kolejna opowieść oparta na popularnych filmowych opowieściach. Najnowszą (a jakże!) jest "Mała Syrenka".



Szesnastoletnia Ariel jest najmłodszą, siódmą córka władcy Atlantyku, króla Trytona. Syrenka jest ciekawa przygód, jest odważna, trochę zbuntowana. Bardzo ciekawi ją świat nad powierzchnią, co oczywiście nie podoba się jej ojcu. 

 



Podczas jednej z takich wypraw, zakochuje się w księciu Eryku. Dla miłości jest w stanie zrobić wszystko, nawet zawrzeć pakt z podmorską wiedźmą, Urszulą.

 



 W zamian za parę nóg, oddaje pół kobiecie pół ośmiornicy swój piękny głos. W ciągu trzech dni musi sprawić, aby książę się w niej zakochał, a na dowód  swojej miłości, musi ją pocałować. Jeśli jej się to nie uda, zostanie na zawsze więźniem Urszuli.


 Jak się skończy ta historia? Myślę, że każdy zna tę opowieść i doskonale wie. Jednak wspaniałe było poznać ją w zupełnie innej formie, czyli na stronach komiksu. Uwielbiam tę serię i już nie mogę doczekać się kolejnej opowieści. Polecamy z całego serca! 💖

 



Za egzemplarz dziękujemy Wydawnictwu Egmont



Komentarze

  1. Piękna bajka, jak wszystkie Disneya. Małą Syrenkę z wielką chęcią obejrzałabym znów na ekranie. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz