Oddam brata za piątaka (tylko żartowałem), Elżbieta Jodko - Kula: RECENZJA

Relacje między rodzeństwem bywają różne. Najlepszym przykładem są na to moi chłopcy, którzy mają odmienne charakterystyczne. Czasami dochodzi między nimi do nieporozumień i sprzeczek. Jednak kiedy chcą uzyskać dla siebie jakieś korzyści, trzymają wspólny front. 🙂

 

Oddam brata za piątaka (tylko żartowałem)


Wydawnictwo Skrzat wydało bardzo ciekawą i zabawną książkę, która obrazuje relacje między braćmi, których dzieli różnica wieku ok. 9 lat. "Oddam brata za piątaka (tylko żartowałem)" autorstwa, prezentuje relacje między braćmi.


Historia przedstawiona z perspektywy młodszego chłopca, który nie może "dogadać się" że starszym bratem, 17-letnim Wiktorem. Nastolatek często dokucza młodszemu bratu, uważa go za dzieciaka, który tylko płacze się pod nogami, a jego pomysły zawsze kończą się niemałymi kłopotami. 

 


I rzeczywiście, ośmiolatek ma wiele pomysłów, przez które wpada on w tarapaty. Tak było na przykład, kiedy od swojego kolegi kupił jego młodszą siostrzyczkę. Albo kiedy podczas sprzątania kuchni, zamiast płynu do podług używa...oleju! 

 


O, albo kiedy idzie na zebranie rodziców w ich zastępstwie (bez ich wiedzy, oczywiście 😁). Natomiast historia z ratowaniem drzewa i postawa chłopca, bardzo mnie poruszyła. A to tylko przedsmak zwariowanych przygód bohaterów książki.


Szalone przygody i zwariowana rodzinka, która wydała mi się taka prawdziwa. Z prawdziwymi problemami oraz nieprzerysowaną codziennością. Śmieszne opowiadania i bohaterowie, których z miejsca polubiłam. Jeśli lubicie pełne humoru opowieści i ilustracje, to "Oddam brata za piątaka (tylko żartowałem)", dostarczy Wam wielu czytelniczych wrażeń. Polecam serdecznie!

 



Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Skrzat



Tytuł: "Oddam brata za piątaka (tylko żartowałem)"
Autor: Elzbieta Jodko-Kula
Ilustracje: Małgorzata Detner
Wydawnictwo: Skrzat
Oprawa: miękka
Strony: 144
Wiek czytelnika: 6+



Komentarze

  1. Jaj lubię takie :D już sam tytuł zachęcający

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje sie na zabawną książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dowcipny tytuł. Pozanałabym tą książkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zabawne historie zawsze mile widziane.
    Podobają mi się również takie niezgrabne rysunki. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz