Becoming. Moja historia. Dla młodych czytelniczek i czytelników, Michelle Obama - RECENZJA

 Wszystkiego najlepszego w nowym, 2022 roku! Mam nadzieję, że nam wszystkim przyniesie wiele wspaniałych momentów i będzie to dobry rok. Liczę na to, że spełnią się moje plany życiowe, zawodowe i...czytelnicze. 😉 Tak, dopiero mamy początek stycznia, a ja już tworzę listę książek, które chcę przeczytać w tym roku. Dodałam więc nową etykietę Przeczytane w 2022 roku, w której znajdziecie wszystkie lektury. 😊 

Pierwszą pozycją książkową jest zamówiona na stronie Tania Książka pozycja Becoming. Moja historia. Dla młodych czytelniczek i czytelników, napisana przez Michelle Obamę, Pierwszą Damę USA, żonę byłego prezydenta, Baracka Obamy.


Becoming. Moja historia. 

Dla młodych czytelniczek i czytelników


Jest to niezwykle wciągająca lektura, którą czyta się płynnie, z ogromnym zainteresowaniem. To niezwykła autobiografia byłej Pierwszej Damy Stanów Zjednoczonych, Michelle Obamy. Pozycja ta cieszy się ogromną popularnością, nic więc dziwnego, że szybko została okrzyknięta bestsellerem.


Autorka swoją książkę tym razem kieruje do młodzieży, a jednak, choć jestem już po trzydziestce, uważam, że po książkę powinien sięgnąć także dorosły czytelnik. Jest niezwykle inspirująca i motywująca. Ma również w sobie wiele szczerości i ciepła. Michelle Obama nie pokazuje tu tylko i wyłącznie tego, jak wygląda codzienność w Białym Domu. Skupia się na sprawach o wiele ważniejszych. Daje się poznać czytelnikowi z zupełnie innej strony, bardziej osobistej, co ciekawi jeszcze bardziej. 


Dzieli się swoją historią dzieciństwa i dorastania. Wspomina bliskie jej osoby, które wniosły wiele dobrego w jej życiu. Nie kryje jednocześnie swoich niepowodzeń i trudnych wydarzeń. W jej książce czuje się ogromną emocjonalność tej niezwykłej kobiety, z której jednocześnie bije ogromna siła i motywacja do działania dla każdego, szczególnie młodego człowieka. Ta wyjątkowa kobieta udowadnia, że niezależnie od naszego statusu społecznego, możemy wiele osiągnąć, jak również wspierać innych. Wiele tu wspomnień z jej nastoletnich lat, dlatego też książka może być inspirująca dla młodzieży.


 Myślę, że każdy, kto sięgnie po tę książkę, wyciągnie z niej wiele wniosków. Dzięki niej, czytelnicy odpowiedzą na czasami dość trudne pytania, mianowicie Co jest dla nich najważniejsze? Czego oczekują od życia? Co chcą osiągnąć, do czego dążą? 

 


Mam wiele uznania dla tej kobiety. Jest niezwykle szczera, wrażliwa na krzywdę innych, a jednocześnie tak silna i zdeterminowana w dążeniu do założonych celów. Pogodna, wspaniała kobieta, żona i matka. Niezwykła kobieta, której postawa jest godna naśladowania, wzbudza podziw, a przede wszystkim szacunek.


Książkę pt. Becoming. Moja historia. Dla młodych czytelniczek i czytelników, zamówicie na stronie internetowej księgarni Tania Książka. Polecam ją Wam serdecznie. Inne ciekawe publikacje znajdziecie w zakładce Księgarni Nowości



Za egzemplarz 

dziękuję

 Księgarni Tania Książka


Komentarze

  1. możliwe, ze skuszę sie na nią w bliskiej przyszlosci

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wcześniej zwróciłam na nią uwagę i może się skuszę na tę lekturę w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam o tej książce już po premierze. Miło więc przeczytać dobrą recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że zwykle nie sięgam po książki znanych osób. Jednak na tą chętnie bym się skusiła. :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz