Więcej przygód w Dolinie Muminków - RECENZJA

 Muminki to moja ulubiona Dobranocka z czasów dzieciństwa. Chętnie wracam do tego serialu animowanego, który mnie bawił, ale zdarzało się i tak, że wywoływał ciarki. Muminki są dla mnie bardzo bliskie także z innego powodu, ale niech to na razie pozostanie moją tajemnicą. 😊

W biblioteczce chłopców znalazła się już spora kolekcja z książeczkami przygód tych bohaterów. Chętnie też wzbogacam półeczki o nowe tytuły. Dlatego, kiedy na stronie księgarni internetowej Tania Książka znalazłam książkę zatytułowaną "Więcej przygód w Dolinie Muminków", wiedziałam, ze na pewno pojawi się u nas. Tak też się stało. 


Więcej przygód w Dolinie Muminków


Publikacja jest świetna. Okładka jest twarda, a jej szata graficzna ma iście zimowy klimat. Napisy i niektóre akcenty ozdobne, mają złote zdobienia. Historyjki w niej zawarte, zostały zainspirowane opowiadaniami Tove Jansson.


W środku znajdziemy 9 wciągających opowiadań. Każde wzbogacają przyjemne dla oka ilustracje (choć osobiście wolałam tę oryginalną, którą pamiętam z filmu animowanego 😉). 


Dzięki książkom, moi chłopcy mieli okazję poznać moich ulubionych bohaterów. Ta publikacja jest naprawdę wciągająca. Z przyjemnością wkraczałam w świat każdej opowieści i widziałam ją oczami mojej wyobraźni. 


Lekturę podzieliłam na kilka kolejnych wieczorów, aby uprzyjemnić chłopcom chwilę przed snem. Podoba mi się to, że fabuła nie wywołuje takiego dreszczyka niepokoju, jak jest to w przypadku oryginalnego serialu animowanego, który znam z lat mojego dzieciństwa.


Książka idealnie sprawdzi się jako czytanka na zimowe długie wieczory. Tekst jest ciekawy, przystępny dla młodszych czytelników. Piękne ilustracje są miłym przerywnikiem w lekturze. 


W książce przeczytamy o wielkich porządkach, a raczej o wielkim chaosie, który w domu Muminków wprowadziła nowa gosposia. Będzie też historia o pewnym duszku i niewidzialnej dziewczynce. A to tylko przedsmak wielkich przygód, które  czekają na czytelników. 



Zachęcam, aby zwrócić uwagę na tę pozycję. Myślę, że jej oprawa jest tak piękna, iż z powodzeniem sprawdzi się jako prezent pod choiną. 


Książkę pod tytułem "Więcej przygód w Dolinie Muminków", zamówicie na stronie Księgarni Tania Książka.  


Jeśli szukacie ciekawych propozycji książkowych na prezent, to koniecznie kliknijcie w zakładkę Nowości. Tam wiele ciekawych tytułów dla małych i dużych miłośników czytelnictwa. 😊


Za egzemplarz

dziękuję 

Księgarni Tania Książka



Komentarze

  1. Mam wszystkie książki o Muminkach Tove Janson. Chyba wolę wersje oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dziś wypożyczyłam ją z biblioteki i jestem bardzo ciekawa tego wydania. Zapowiada się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  3. moje dzieciaki mogły by być zaciekawione tą książką, od czasu do czasu sięgamy po muminki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. My kończymy właśnie Zimę w Dolinie Muminków, to nasza trzecia książka o tych Skrzatach. Mój siedmiolatek je uwielbia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz