Oddasz fartucha, czyli facet w kuchni, Tomasz Strzelczyk - RECENZJA

Jesteśmy z mężem pod wrażeniem umiejętności kulinarnych pana Tomasza. Śledzimy jego kanał na YouTube i nierzadko próbujemy przepisy te w naszej kuchni. Są pyszne, a do tego wspaniałe się prezentują. Od razu wiedziałam, że ta książka będzie dla nas ważną kulinarną inspiracją. Mój mąż szczególnie upodobał sobie przepisy na dania mięsne. Zawsze, kiedy brakuje nam pomysłu na mięsny obiad, zaglądamy na kanał pana Tomasza.  

 

 Oddasz fartucha, czyli facet w kuchni


Niniejsze książka jest pięknie wydana. Twarda oprawa i niezwykle estetyczne, skupiające na sobie wzrok zdjęcia gotowych potraw sprawiają, że chce się wypróbować każdy przepis.



A w książce jest ich naprawdę sporo. Dzięki temu, że zostały one sklasyfikowane na kategorie, bardzo szybko znajdziemy interesujący nas przepis na pyszne i sycące danie. Prezentują się wspaniale (od samego patrzenia na zdjęcia, już cieknie ślinka 😋), natomiast w wykonaniu są szybkie i proste.



 
 Myślę, że nie trzeba być zawodowym kucharzem, aby je przygotować, czego dowodem jest ta publikacja. Podoba mi się, że w środku mamy wstążkę-zakładkę. Jeśli chcemy gotować smacznie, szybko i tanio, ta publikacja nam w tym pomoże.

Niniejsza książka kucharska sprawdzi się idealnie jako prezent 🎁 pod choinką. Znajdziecie ją TUTAJ.





Polecam serdecznie!




Za egzemplarz

dziękuję Wydawnictwu Znak Horyzont


Komentarze

  1. Miałam okazję zapoznać się z tą pozycją i widzieć ją na żywo. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz