"Jednorożec", Rafał Glina

Tyle jeszcze przed nami, Natalia Sońska - RECENZJA

"Tyle jeszcze przed nami" to książka, z którą spędziłam ostatnie dwa wieczory. Zbliża się jesień, a to dla mnie czas, kiedy wieczorami zaczytuję się w wybrane wcześniej książki. Postanowiłam, że tej jesieni przeczytam ich więcej. Plany ambitne, jednak mam nadzieję, że samozaparcie i pragnienie dobrej lektury wystarczą. 😉

 

 Tyle jeszcze przed nami

Sięgając po powieści dla kobiet autorstwa Natalii Sońskiej, nie może być inaczej. Każda powieść napisana jej ręką, jest cudowna. Uwielbiam jej piękne pióro, styl, ciekawie wykreowanych bohaterów oraz miejsca akcji, które wybiera na swoje fabuły. Przy książkach tej autorki, mogę odpocząć, naładować baterie, ale też śmiać się i wzruszać. Uwielbiam to, że każda powieść ma inną, nie podobną do siebie historię.

Tym razem w popularnej księgarni internetowej Tania Książka zamówiłam powieść obyczajową Natalii Sońskiej "Tyle jeszcze przed nami".


 Magda po rozstaniu z narzeczonym, bez reszty oddaje się swoim obowiązkom menagera w dobrze prosperującej restauracji. Beata, najlepsza przyjaciółka, aranżuje spotkanie, podczas którego Magda poznaje Adama, komisarza policji.

Magda zatrudnia w restauracji Piotra, wybitnego szefa kuchni. Z początku wydaje się on arogancki, wręcz chamski. W pracy dużo się dzieje. Czy zapracowana kobieta znajdzie miejsce na nowy związek? Czy będzie potrafiła zaangażować się w miłość, czy może jednak to kariera zawodowa okaże się dla niej ważniejsza?

 Szukając ciekawej książki dla siebie, moją uwagę na stronie księgarni, od razu zwróciło nazwisko autorki. A piękna, kwiatowa okładka zachwyciła mnie. Uwielbiam tego typu szatę graficzną książek. "Tyle jeszcze przed nami" to piękna, utkana z wielu nitek emocji powieść, którą mogłoby napisać prawdziwe życie. Ciepła przyjemna ale nie pozbawiona życiowych zawirowań. Takie cechy bardzo podobają mi się w czytanych powieściach.

 Jeśli tak jak ja, uwielbiacie pióro Natalii Sońskiej, a powieści obyczajowe to gatunek, po który najchętniej sięgacie, koniecznie wybierzcie "Tyle jeszcze przed nami" Natalii Sońskiej na najbliższą lekturę. Jest to powieść o miłości, ale też o życiowych wyborach, dążeniu do celu i realizacji swoich pragnień. Finał powieści był dla mnie zaskoczeniem, ale nie mogę stwierdzić, że odebrałam to negatywnie. Absolutnie nie. Postanowiłam sobie, że moją biblioteczkę uzupełnię we wszystkie tytuły autorki, które ukazały się na rynku, a których nie mam. Muszę też być na bieżąco z nowościami. 🙂



Nie czytałam dwóch poprzednich części serii, natomiast nie są one chyba ze sobą powiązane? Jeśli znacie te książki, koniecznie dajcie znać. Ja ze swej strony serdecznie polecam! 
 
Więcej nowości z gatunku powieści obyczajowych, m.in.  tytuł "Tyle jeszcze przed nami", znajdziecie na stronie internetowej Taniej Książki. Koniecznie zajrzyjcie. Z pewnością znajdziecie ciekawy tytuł dla siebie. 

 

 

 

Za egzemplarz dziękujemy księgarni Tania Książka

 

Komentarze

  1. Tę serię mam kupioną, ale jeszcze nie miałam okazji czytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina Kwiatkowska2 września 2021 19:18

    Lubię książki tej autorki i ta seria jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz