Dom pełen miłości, Katarzyna Janus - RECENZJA

To moje pierwsze spotkanie z twórczością pani Katarzyny Janus. Jej książkę pt. "Dom pełen miłości" zamówiłam na stronie internetowej Księgarni Tania Książka.

 

Dom pełen miłości


Bohaterką tej powieści obyczajowej jest Zosia. Młoda kobieta nie ma szczęścia w miłości, choć na powodzenie u płci przeciwnej, nie może narzekać. Zofia uważa, że wszystko ma swoją przyczynę, w domu rodzinnym, a głównie w relacjach z ojcem, które nie były dobre. Obecnie pracuje w Błękitnym Domu, jednym z mazurskich pensjonatów, gdzie zajmuje się kuchnią. Gotowaniu oddaje się bez reszty, jest to jej wielka pasja. Udaje jej się nawet zwyciężyć w kulinarnym konkursie. Jej dwie przyjaciółki, Paulina i Tosia (ich historie można poznać w innych książkach autorki, których, niestety, ale nie miałam okazji poznać) szczęśliwie ułożyły sobie życie. Ona wchodzi w przygodne relacje z mężczyznami, które najczęściej kończą się fiaskiem. Aż pewnego dnia na jej drodze staje nie jeden, a trzech mężczyzn: przystojny Grek, Alex, dojrzały mężczyzna, Jan oraz Tomasz, którego uczucie dawniej odrzuciła. Jak potoczą się losy bohaterki i do którego z mężczyzn zabije jej serce?

"Dom pełen miłości" to piękna pełna emocji powieść obyczajowa, którą warto przeczytać. Jest przyjemna w odbiorze, aczkolwiek - muszę to napisać - czasami postawa i zachowanie głównej bohaterki, działały mi na nerwy. Zdarzało się, że jej tok rozumowania, irytował mnie. Natomiast jeśli chodzi o fabułę, była interesująca, a inne postacie ciekawie wykreowane. Spędziłam z powieścią kilka letnich wieczorów. Zakończenie było bardzo poruszające, ale cieszyłam się z takiego wyboru. Nic już więcej nie napiszę. Uwierzcie, że jest to wyjątkowa, napisana pięknym piórem powieść o miłości, zaufaniu, wierze w to, że może być dobrze, że może się udać. To opowieść o tym, by nigdy nie tracić nadziei, choć czasami brak już sił, a może i wiary, że wszystko się ułoży? W jakiś sposób cała historia pobudziła mnie do refleksji i nawet może takiej zadumy? Hm... jedno jest pewne, chętnie poznam inne powieści autorki. Jestem ciekawa, czy wywrą na mnie podobne wrażenia, wywołają zbliżone emocje.


Jeśli zainteresowałam Was powieścią pani Katarzyny Janus "Dom pełen miłości", zajrzyjcie na stronę ksiegarni Tania  Książka. Tam ją znajdziecie. Klikając w zakładkę nowości, pojawi Wam się wiele ciekawych i wartych lektury powieści polskich (ale nie tylko) autorek i autorów. Zachęcam do sprawdzenia tej zakładki w Księgarni Tania Książka.

 

 

 

Za egzemplarz dziękuję Księgarni Tania Książka

Komentarze

  1. Nie znam jeszcze tej książki, ale raczej polecę ją siostrze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz