Jadzia Pętelka mówi czułe słówka - książka w sam raz jako prezent z okazji Dnia Dziecka

 Jadzia Pętelka to seria książeczek stworzona z myślą o najmłodszych dzieciach. Jej główną bohaterką jest tytułową Jadzia. Każda część to zupełnie inne przygody dziewczynki oraz jej rodziny. Wydawcą książeczek jest Zielona Sowa, która wydała również serię książeczek opisujących przygody starszego brata Jadzi, Stasia Pętelki.



Każda książeczka, której autorką jest Barbara Supeł, porusza inny, ważny dla dziecka temat. Mamy już jeden tytuł "Jadzia piecze pierniczki". Na stronie księgarni internetowej Tania Książka, zamówiłam najnowszą część pt. "Jadzia Pętelka mówi czułe słówka". To ważne, żeby swoim bliskim, a w szczególności dzieciom, okazywać uczucia. Dlatego też, kiedy wypatrzyłam tę publikację, wiedziałam, że zamówię go dla nas.
 


 Już sama okładka zwróciła moją uwagę. Jej tło jest czerwone, a więc w kolorze, który jest symbolem miłości, a jakże. 💓

Jest niedziela i rodzina Pętelków rozpoczyna nowy dzień, w którym jest czas na wszystko. Mała Jadzia jednak już nie śpi i wita wszystkich domowników buziakami, czułymi słówkami oraz przytulaskami. Nie pomija też domowego czworonoga, psa Pirata, który również otrzymuje od Jadzi odpowiednią porcję czułości. W niedzielę wszyscy mają czas na wspólne śniadanie, rozmowy i żarty. To czas, który nasza bohaterka uwielbia najbardziej, ponieważ wszyscy są razem i mogą cieszyć się sobą...

 


 
Seria książeczek "Jadzia Pętelka" będzie świetną propozycją dla najmłodszych. Nasza bohaterka szybko zjednała sobie ich sympatie, bowiem przeżywa podobne przygody, towarzyszą jej różne sytuacje, z którymi na codzień mogą mierzyć się dzieci.

 


 
Staram się codziennie mówić moim chłopcom, że bardzo ich kocham i że są dla mnie ważni. Najważniejsi. Okazuję im uczucia, szczególnie, kiedy tego czasu na wspólne rodzinne chwile brakuje. Pragniemy jednak, aby weekendy były takie tylko dla nas i naszych dzieci. Tak organizujemy czas, aby pobyć razem, pobawić się, powygłupiać, poczytać, obejrzeć bajkę, pójść na spacer lub wybrać się na przejażdżkę. Mam nadzieję, że to zaprocentuje na przyszłość. Antek chętnie okazuje nam uczucia. Przytula, mówi "Kocham cie, mamo!", albo "Moja kochana mama". Ja mu wtedy odpowiadam: "Mój kochany synek" (taką sobie ustaliliśmy wersję 🙂 Nikodem również chętnie się do nas przytula, całuje w policzki lub robi noski noski. 😉


 
"Jadzia Perełka" jest przepięknie wydana. Jej niewielki format łatwo mieści się w małych rączkach. Książka jest w twardej oprawie, a ilustracje wykonane przez Agatę Łukszę, pięknie uzupełniają treść i dodają jej niesamowitego uroku. Tekst jest wydrukowany sporą czcionką, a treść lekka i przyjemna w odbiorze.

 



Książeczka "Jadzia Pętelka mówi czułe słówka" idealnie sprawdzi się jako prezent z okazji Dnia Dziecka. Znajdziecie ją na stronie internetowej Księgarni Tania Książka.  Inne, równie ciekawe propozycje książkowe dla dzieci, znajdziecie w zakładce nowości. Serdecznie polecam! 

 

 

Tytuł: "Jadzia Pętelka mówi czułe słówka"

 Seria: Jadzia Pętelka 

Autor: Barbara Supeł

Ilustracje: Agata Łukasza 

Wydawnictwo: Zielona Sowa 

Oprawa: twarda piankowa

Strony: 24 

Data premiery: 05.05.2021 

Wiek czytelnika: 1-3 lata

Komentarze

  1. Już sama nazwa serii powinna się dzieciom podobać. Nie słyszałam o niej bo nie jestem na bieżąco z nowościami dziecięcymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością sama zapoznam się z tą serią i kupię na prezent dla młodszej kuzynki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz