Encyklopedie obrazkowe dla maluchów Krok po kroku: "Moje kolejne 100 słów" oraz "Moje pierwsze 100 pojazdów"

 Krok po kroku to wyjątkowa seria kartonowych książeczek dla najmłodszych. Wszystkie charakteryzują się solidnym wykonaniem, zaokrąglonymi rogami oraz przepiękną szatą graficzną. Żywe kolory i urocze ilustracje, zwracają uwagę najmłodszych i bardzo im się podobają. Wiem coś o tym, ponieważ mój Nikodem posiada w swojej biblioteczce kilka tytułów z kolekcji i często do nich zagląda.


Wydawcą serii jest Wydawnictwo Wilga, które wciąż przyjemnie nas zaskakuje. Właśnie ukazały się dwie najnowsze książeczki z serii Krok po kroku. Ich format jest troszkę większy od wcześniej wydanych tytułów, jednak maluch nie będzie miał problemu z trzymaniem ich w rączkach.

Tym razem w serii zagościły dwie encyklopedie obrazkowe: "Moje kolejne 100 słów" oraz "Moje pierwsze 100 pojazdów".

Oba tytuły od razu zwróciły uwagę naszego młodszego synka. Ba! Pomarańczowa kartonówka została również przejrzana przez naszego przedszkolaka! 🙂 Wcale mnie to nie zdziwiło. Tosiek bardzo lubi książki z pojazdami, szczególnie tymi budowlanymi, a i tutaj ich nie zabrakło. 


Moje kolejne 100 słów


(Klik)


Szara książeczka, która zawiera wiele pięknych obrazków, podzielonych tematycznie. Obrazki rozmieszczone na rozkładówkach, na kolorowym tle. Mimo, iż jest tu kolorowo, wszystko idealnie ze sobą współgra, dziecko nie ma problemu ze skupieniem uwagi. 




Z tym tytułem dziecko pozna nazwy członków rodziny, cyfry, pory roku, pogodę, zabawki, rzeczy związane z przyjęciem urodzinowym, wakacjami, warzywa, owoce, produkty ze sklepu spożywczego, posiłki. 

 


 

 Moje pierwsze 100 pojazdów


(Klik) 

 

Kolejny tytuł z pewnością spodoba się dzieciom, które lubią wszelkiego rodzaju pojazdy. W tej książeczce jest ich co niemiara. Co ciekawe, znalazły się tu pojazdy z odległych czasów, tj. automobil, kwatera czy bicykl. Dla maluchów będzie to z pewnością niezła gratka, a pojazdy te wzbudzą w nich ciekawość.

 




 W pomarańczowej książeczce na poszczególnych, kolorowych rozkładowych znalazły się: pojazdy miejskie, wiejskie, budowlane, takie, którymi można poruszać się w parku, na wakacjach. Takie, którymi można pływać na wodzie i którymi przemierza się podniebne wojaże. Nie zabrakło też pojazdów uprzywilejowanych, a nawet sportowych oraz takich do zadań specjalnych (rakieta, amfibia, zaprzęg psi, czołg, itp.).



 Sama jestem książeczkami oczarowana. Są przepięknie wydane, a ich ilustracje mają mocno nasycone kolory. Każda rzeczy jest podpisana i dobrze rozplanowana na rozkładówkach. Nikodem jest nimi bardzo zainteresowany. 

 



Chętnie je ogląda i pyta "Co to?", a dzięki temu, poznaje wszystko to, co jego otacza. Uczy się nowych słów. Uwielbia je przeglądać. Myślę, że wszystkie dzieci, które dostaną w swoje rączki te kartonówki, będą z nich zadowolone i będą chętnie po nie sięgać. Polecamy! 🙂

 

Za egzemplarze dziękujemy Wydawnictwu Wilga

Komentarze

  1. Bardzo fajne są takie książeczki. Wiem, że maluchy takie uwielbiają, więc warto im je serwować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze tej serii, ale z chęcią kupię kuzynce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz