Komiks: Gigant poleca. W krainie pingwinów. Tom 1/2021

 Na moje dziesiąte urodziny otrzymałam komiks z Kaczorem Donaldem. Moja mama dobrze wiedziała, że bardzo lubię oglądać bajki z Myszką Miki i Kaczorem Donaldem. Kupiła mi więc jeden numer i od tamtej pory zaczęła się moja przygoda z tym komiksem. Kiedy otrzymałam więc komiks "Gigant poleca. W krainie pingwinów", od razu wróciły przyjemne wspomnienia. 

 

 Gigant poleca. W krainie pingwinów - tom 1/2021 (Klik)


 Kiedy tom trafił w moje ręce, wiedziałam, że czeka mnie wciągająca lektura i nie pomyliłam się. Komiks, który jest dwumiesięcznikiem, przeczytałam Tośkowi, który również lubi tychże bohaterów. 

 


Taka wersja komiksu pojawiła się w naszym domu po raz pierwszy. Składa się on z dziesięciu historyjek i liczy ponad 250 stron. Wszystkie są niezwykle ciekawe, lekkie w lekturze, no i oczywiście zabawne. 


Wprowadzeniem jest opowiadanie, w którym to Donald i Daisy wyruszają na Antarktydę, aby przywieźć złoty meteoryt. Cała sytuacja przybierze jednak zupełnie inny obrót. 


W kolejnych opowieściach poznamy przygody Myszki Miki, Goofiego czy Sknerusa. Zawitamy do Wenecji z odległych czasów, na chwilkę polecimy również w kosmos.

 


My z komiksem Gigantem spedziliśmy bardzo fajny wieczór. Śmialiśmy się do rozpuku i płynnie przechodziliśmy do kolejnej historii. Aczkolwiek niektóre fragmenty pomijałam, ze względu na "wzajemne odzywki" bohaterów.

 

Odbiorcami są raczej starsze dzieci, natomiast dorośli czytelnicy także, będą mieli niezły ubaw.

 


Jeśli Wasze pociechy niechętnie sięgają po książki, a zależy Wam, aby nie zniechęciły się do czytania, komiksy to świetna alternatywa. Wszak tekst nie jest wydrukowany ciągiem, tylko mieści się w dymkach, co zdecydowanie przyspiesza lekturę. Kolorowe ilustracje są również tutaj na plus. 

 


A może skusicie się na prenumeratę? Możecie zebrać wszystkie tegoroczne komiksy i tym samym poznać więcej fantastycznych przygód mieszkańców Kaczogrodu. W prenumeracie cena jest niższa, a dostawa - darmowa! A prenumerując Giganta, macie pewność, że nie ominie Was żaden z  6 tomów, których wydanie zaplanowano na ten rok. Polecamy serdecznie! 🙂




Komentarze

  1. Miałam okazję zapoznać się z tym komiksem i wszystkie historie są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komiksy są naprawdę cudowne i prenumerata na pewno też znajdzie swoich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam ostatnio u siebie znalazłem stare komiksy Kajko i Kokosz, ponownie zostały przewertowane od deski do deski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komiks to powrót do czasów dzieciństwa! Ale super sprawa, że mozna go ponownie dostac :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz