Wianek świąteczny z orzechów włoskich i laskowych: Moje DIY

 Dawno nie robiłam własnoręcznie wykonanych dekoracji. Brakowało mi tego. Na szczęście grudzień to czas, kiedy można ich wykonać mnóstwo, w różnych technikach. Najpiękniejsze moim zdaniem, są dekoracje bożonarodzeniowe. Te uwielbiałam robić najbardziej. Najczęściej zbierałam się za ozdoby z masy solnej, świąteczne kartki czy albumy. Dzisiaj wykonałam bożonarodzeniowy wianek z orzechów laskowych i włoskich.

 


 Nie zajęło mi to sporo czasu. Do wykonania takiego wianka potrzebujemy:

 

- orzechów włoskich i laskowych

- pistoletu z klejem na gorąco

- styropianowego okręgu (może być również wycięty z grubsze go kartonu lub tektury) 

- małych bombek

- brokat w sprayu

- ozdoby według uznania (dzwoneczka, drewniane elementy, sztuczna żurawina, wstążki, sznureczki, itp.)

- lampeczek led na baterie


Klejem na gorąco przyklejam orzechy tak, aby zakryły styropian. 



 

Następnie wianek dekoruję według uznania. 

 


Na koniec owijam go lampeczkami led. Tak prezentuje się gotowy wianek. Jak Wam się podoba? 









 

 

Komentarze

  1. Naprawdę świetnie wyszedł ten wianek. Ja nigdy nie brałam się za robienie podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamuniu!!! Pięknie ci to wyszło. Czuję się zainspiroana. Kupuje potrzebne elementy i robię!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowo i naturalne. Piekna, świąteczna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje, żałuję, że jakoś nie wpadam na takie kreatywne pomysły. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i świetny efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz