"Nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham", Sam McBratney - RECENZJA

"A ty nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham" to jedna z piękniejszych bajek, które nie boję się włączać moim dzieciom. Seria opowiada o małej rodzince zajączków: Małym Brązowym Zajączku oraz jego tacie Dużym Zającu. Odcinków jest dużo i dobranocka jest emitowana na kanale TVP ABC.


Jak wielka była nasza radość, kiedy w nasze ręce trafiła książeczka "Nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham" Sama McBratneya.


"Nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham"


Autor: Sam McBratney

Ilustracje: Anita Jeram

Tłumaczenie: Jarosław Mikołajewski

Wydawnictwo: HarperKids

Seria: NAWET NIE WIESZ, JAK BARDZO CIĘ KOCHAM

Oprawa: twarda

Strony: 25.11. 2020



To bardzo ciepła, urocza opowieść, która w piękny sposób uczy dzieci, jak mówić o swoich emocjach. 


Główni bohaterowie to mała rodzinka zajączków: tata i synek. Mały Brązowy Zajączek, zanim położy się spać, chce zapytać tatę, czy wie, jak bardzo go kocha. Tata oczywiście chętnie się tego dowie, ale sam również chce pokazać synkowi, jak wielkim uczuciem go darzy. Jak bardzo możemy kochać? Przekonajcie się z tą książeczką.


To bardzo wzruszająca, ale i zabawna opowieść o rodzicielstwie oraz silnej więzi między tatą, a dzieckiem.  Jej czarowi ulegnie każdy, kto sięgnie po ten tytuł. 


Ilustracje są delikatne, w jasnych pastelowych kolorach, a tekst wydrukowany sporą czcionką. W sam raz dla dziecka, które samo chce przeczytać tę bajkę. 


Szata graficzna jest prześliczna i ja jestem nią oczarowana. Książeczkę czytałam już kilka razy swoim chłopcom. Aktualnie najczęściej wybierają ten tytuł wieczorową porą, a ja nie mam nic przeciwko. 🙂


Mamy ją zawsze w zasięgu ręki, ponieważ dzieci lubią do niej wracać, najczęściej jako bajka przed snem. W tej roli spełni się idealnie. Jest mądra, ciepła i bardzo emocjonująca. Uwielbiamy ją, jest urocza w swej prostocie. Liczę, że uda nam się zebrać całą serię.


 Gorąco polecamy "Nawet nie wiesz, jak bardzo cię kocham" to wspólnego czytania!



Za egzemplarz ślicznie dziękujemy

Wydawnictwu





Komentarze

  1. Widziałam wersję animowaną, jest równie śliczna :) Po prostu perełka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekła mnie okładka tej ksiązki jak i jej obrazki, są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ilustracje. Słyszałem wiele dobrego o tej książce

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ przepiękna publikacja, już po samych zdjęciach, jakie tu pokazałaś, jestem w niej zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiqm ta książeczke,jest cudownq i tqkq kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta historia jest naprawdę przepiękna. Dobrze, że pojawił się dodruk.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz