Mech Boby Fetta od Lego Star Wars

"Spirit Riding Free" Nr 03/2020. Doskonały magazyn dla miłośniczek koni od Wydawnictwa Egmont

Gazetka, którą dziś pragnę Wam pokazać, z pewnością zwróci uwagę niejednej miłośniczki koni.

Jakiś czas temu pokazywałam na blogu pierwszy numer magazynu "Spirit. Riding Free", opartego na popularnym serialu animowanym (recenzja tutaj). Dzisiaj kolejny numer 03/2020 z ciekawymi dodatkami.

Jako dziecko, czy nastolatka, chętnie sięgałam po tego typu magazyny. Zawsze mogłam znaleźć w nich coś ciekawego do poczytania, no i oczywiście duże znaczenie miały dla mnie dołączone do nich dodatki. ☺
W tym numerze czasopisma na czytelniczki czeka wiele ciekawostek dotyczących koni i jazdy konnej. Przeżyją one wiele przygód wraz z bohaterkami bajki "Spirit". Co  jeszcze znajdziemy w tym numerze? 

Na pewno ciekawą historyjkę przedstawioną w komiksie, ciekawostki dotyczące akrobacji konnej, a do tego test  sprawdzający dla czytelniczek, czy byłyby one dobrymi akrobatkami. 😊 Ponadto dwa plakaty (jeden przedstawia bohaterki bajki, a drugi prawdziwego konia), wiele zagadek, rysowanek i kolorowanek. To, co zwróciło moją uwagę, to informacje dotyczące czyszczenia koni oraz tego, jak należy o nie dbać.
Czytelniczkom na pewno spodoba się dodatek w postaci mini stajni z konikiem.
"Spirit. Riding Free" to świetna gazetka, pełna ciekawostek, sympatycznych bohaterów no i przede wszystkim, dotyczy koni, które mnie fascynują. Warto po nią sięgnąć. Miałam okazję kilkakrotnie doświadczyć jazdy konnej. Często też odwiedzałam stadninę koni w Janowie Podlaskim, gdzie mogłam podziwiać te piękne zwierzęta. Byliście? Polecam tam się wybrać! 

A za egzemplarz podziękowania dla Wydawnictwa Egmont. ☺

Komentarze

  1. W Janowie Podlaskim mnie nie było, ale gazetka też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz