Mech Boby Fetta od Lego Star Wars

MUMINKI. SZUKAJ I ZNAJDŹ. Ćwicz spostrzegawczość dziecka, z bohaterami, których znasz z czasów swojego dzieciństwa. Wydawnictwo HarperCollins Polska

 "Muminki" to bohaterowie, których darzę ogromnym sentymentem. Są mi one bardzo bliskie pod wieloma względami. W dzieciństwie kochałam tę bajkę, a teraz? Cóż, można powiedzieć, że w pewien sposób należę do tego świata, jestem częścią Doliny Muminków. 😃😉📚
 Chętnie wracam do filmów animowanych przedstawiających przygody tych niesamowitych postaci. Uwielbiam też czytać ich perypetie na stronach książek. Dziś chciałam pokazać Wam dwie wyjątkowe publikacje, które zainteresują niejednego młodego czytelnika. I nawet jeśli dzieci nie znają tej bajki, to dzięki tym kartonówkom, poznają bohaterów bliżej. A kto wie, może i polubią ich do tego stopnia, że zapragną przeczytać książki z ich przygodami?
Muminki. Szukaj i znajdź to dwie wspaniałe propozycje dla tych, którzy lubią poszukiwać, są spostrzegawczy i dla których rozwiązywanie zagadek, to wielka frajda. Obie pozycje są ślicznie wydane. Mają twardą oprawę i strony oraz bezpieczne, zaokrąglone rogi. Książeczki składają się z rozkładówek. Jedna rozkładówka przedstawia jedną scenkę.
Muminki oraz ich przyjaciele: Panna Migotka, Mimbla, Mała Mi, Włóczykij, Ryjek, Paszczak oraz inni bohaterowie słynnej animacji, uwielbiają przebywać na świeżym powietrzu. Okolica, w której mieszkają, czyli Dolina Muminków, to bardzo urokliwe miejsce. Jest tam las, w którym można zbierać owoce i grzyby, jest polana, na której można zorganizować piknik, jest strumyk i wiele ciekawych miejsc, w których czekają wielkie przygody.
Jak wspomniałam, każda rozkładówka przedstawia kolorową scenkę z życia Muminków oraz ich przyjaciół. Każda ilustracja jest krótko opisana. Oprócz tego, na małego czytelnika czekają różne zadania. Większość z nich dotyczy odnalezienia wyszczególowionych obrazków na właściwej ilustracji. Każdy obrazek jest dodatkowo podpisany. Na każdym obrazku Mała Mi dobrze się skryła. Czy dzieciom uda się odnaleźć wszystkie jej kryjówki? Oprócz zadań na spostrzegawczość, mamy tutaj także labirynty.
Książeczka z bardzo podobnymi zadaniami. Z tą jednak różnicą, że scenki, które zamieszczono w środku, dotyczą przygód bohaterów na morzu. Dzieci tym samym poznają nowych bohaterów, jak chociażby białe stworzonka, przypominające duszki, czyli Hatifnaty. Układ na stronach ma podobny charakter: ilustracja główna, krótki, opisujący ją tekst, podpisane obrazki, które należy wypatrzyć na rozkładówce oraz labirynty. Na końcu obu publikacji mamy odpowiedzi w postaci miniaturowych rozkładówek, z zaznaczonymi elementami.
Praca z tymi książeczkami to doskonała zabawa, jak również ćwiczenie bardzo ważnych umiejętności, takich jak skupienie, koncentracja, refleks, koordynacja oko-ręka, ale też umiejętność liczenia, nazywania, czy znajomość kolorów. Książeczki umilą niejedną podróż, będą świetnym sposobem na nudę, ale będą też pomysłowym prezentem, który ucieszy niejedno dziecko.


Muminki. Szukaj i znajdź to książki pełne przygód i doskonałej zabawy. Gorąco polecamy!

Za egzemplarze dziękujemy 


Komentarze

  1. O rany! Jak ja kochałam tę bajkę za dziecka. A książeczka jest super ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Muminki są swietne, kazdy ma ulubionego faworyta;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Muminków przekonałam się dopiero, kiedy czytałam je dzieciom na dobranoc, mnóstwo ciekawych przygód. :) Zaprezentowane książeczki z pewnością przyciągną uwagę młodych czytelników. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako dzoecko uwielbiałam ta bajkę. Moi chłopcy też bardzo ja lubią ☺ musimy koniecznie te kupić do naszej biblioteczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Muminki moja ulubiona bajka z dzieciństwa ! Miło wrócić do swojego dzieciństwa i pokazywać je swoim dzieciom:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki są prawdziwie wyjątkowe. Dzieciaki lubią wyszukiwać szczegółów. Książki są bardzo ładne, co jest ich dodatkową zaletą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muminki kojarzę jeszcze z czasów mojego dzieciństwa, więc obie książki tym bardziej mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz