"KAMILA I KONIE. MIŁOŚĆ OCEANA", TOM 1. WYDAWNICTWO EGMONT



Bohaterką nowej serii komiksu od wyd. Egmont jest tytułowa Kamila, dziesięcioletnia dziewczynka.

 Podczas rodzinnego posiłku, tata niby mimochodem mówi córce o tym, że w pobliżu otwarty został klub jeździecki, Cztery Podkowy i że może warto, aby spróbowała nowej aktywności. Dziewczynka nie jest przekonana do tego pomysłu, nie specjalnie przepada za końmi...


...Jednak pewnego dnia, jej podejście do tych zwierząt zmienia się diametralnie i tak oto Kamila trafia do klubu jeździeckiego. Obserwujemy, jak dziewczynka uczy się jazdy, nawiązuje też wyjatkową więź z Oceanem, koniem, na którym zaczyna jeździć. Nawiązuje też przyjaźnie z innymi klubowiczami.


Komiks składa się z wielu krótkich, zabawnych historyjek. Ciekawostki dotyczące koni i jeździectwa. Lektura komiksu była wspaniała! Wybuchom śmiechu nie było końca. Zarówno Kamili, jak i jej kolegom i koleżankom z klubu przytrafiały się niezwykłe perypetie. Nie mogę pominąć też jej młodszej siostry, która mnie po prostu rozbrajała. ☺️ Zarówno ilustracje, jak i dialogi wprawiły mnie w doskonały nastrój. 

Dawno nie śmiałam się tak z żadnego komiksu. Szata graficzna również mi się spodobała. Była bardzo kolorowa, doskonale obrazowała emocje bohaterów. Już nie mogę doczekać się drugiego tomu i kolejnych przygód Kamili.  Polecam lekturę tego komiksu! 👍 


Znajdziecie go na stronie Wydawnictwa Egmont.

Komentarze

  1. Komiks i to o koniach? zdecydowanie coś dla nas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas komiksy coraz częściej są czytane

    OdpowiedzUsuń
  3. Komiksy to przedział wiekowy mojego pierworodnego, kupię, będzie na urodziny koleżanki-koniary ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że to proza, a tu nirspodzianka! Dzieciom pewnie przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten komiks.
    Bardzo lubię konie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz