Mech Boby Fetta od Lego Star Wars

"TO MOJA BAJKA", WYDAWNICTWO WILGA - TWOJE DZIECKO RÓWNEŻ MOŻE ZOSTAĆ BOHATEREM KSIĄŻECZEK DLA DZIECI


  Uwielbiam spersonalizowane prezenty, a Wy? Ostatnio moje dzieci dostały dwie spersonalizowane książeczki, które idealnie wpisują się w ich zainteresowania. Antoś został szczęśliwym posiadaczem tytułu "To moja bajka. Jeździ koparką" jak przystało na miłośnika pojazdów. Nikosiowi natomiast przypadła książeczka zatytułowana "To moja bajka. Ratuje przyjaciół". Jej bohaterami są zwierzątka, który mały bardzo lubi. 😉 Obie książeczki ukazały się nakładem Wydawnictwa Wilga. W skład serii wchodzą także inne tytuły, a mianowicie: "To moja bajka. Strażak" oraz "To moja bajka. Baletnica". Książeczki zamknięte są w twardej, gładkiej oprawie z piękną i kolorową szatą graficzną.


"To moja bajka. Ratuje przyjaciół"
 Georgiana Deutsch, Vicki Gausden
 (KLIK)


 Dziecko, które stanie się głównym bohaterem tej książeczki, wcieli się w wiewiórkę superbohatera, która ratuje mieszkańców lasu i pomaga im w potrzebie. Nie wiadomo kim ów heros-wiewiórka jest, ponieważ jego pyszczek skrywa maska. Wiadomo jednak, że nazywa się...tak i tutaj nasza rola, aby w wyznaczone miejsce przykleić imię dziecka z dołączonych do książki kolorowych naklejek-literek, które znajdziemy na tylnej okładce. U nas wiewiór w pelerynie nazywa się Nikoś. 😉 Leśne zwierzęta Wilk, Sowa i Łoś słyszą w lesie przeraźliwe odgłosy. Czują się nieswojo, czyżby w ich lesie zamieszkał potwór? To sprawa dla superbohatera wiewiórki! Kto wzbudził taki niepokój i czy to rzeczywiście potwór, a może jakieś zwierze potrzebujące pomocy?



"To moja bajka. Jeździ koparką" 
Danielle McLean, Kathryn Selbert
 
(KLIK


 Kolejny tytuł to książeczka mojej starszej pociechy, Antosia i to jego imię będzie obecne na każdej stronie. Dziecko wciela się w krokodyla, operatora koparki, pracującego na placu budowy. Na placu budowy praca trwa już od rana. Główny bohater kopie w ziemię dziurę. Nagle "TRACH!" Łyżka natrafia na coś twardego w dole i z hukiem pęka. Bohater odkrywa, że w dole leży duża skrzynia. Co takiego w sobie skrywa? Czyżby był to prawdziwy skarb?


Obie książeczki liczą po 22 strony i bardzo spodobały się moim chłopcom. Pomysł na jej spersonalizowanie dzięki dołączonym literkom to strzał w dziesiątkę. Nikoś może nie do końca rozumiał, że stał się super bohaterem, natomiast starszy synek cieszył się za każdym razem, kiedy jego imię pojawiało się w towarzystwie czytanki. Nie zliczę, ile razy zdążyłam mu ją przeczytać. Jeszcze trochę i będę znała ją na pamięć! 😁


  "To moja bajka" to przepięknie ilustrowana i pogodna seria książeczek dla dzieci. Z nimi każdy szkrab może wcielić się w jej tytułową postać wklejając swoje imię. Prosty tekst historyjek jest zrozumiały, a dzięki dużej czcionce, czyta się go naprawdę sprawnie. Książeczki idealnie sprawdzą się jako bajka na dobranoc, podczas podróży autem, ale będą też wspaniałym prezentem. Polecamy serdecznie!




 Za egzemplarz 
dziękujemy
Wydawnictwu

 

Komentarze

  1. świetne książeczki, mój Nikoś ma z serii Strażaka, ale kolejne musimy koniecznie nabyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne książeczki, choć trochę liczyłam na to, że będą wewnątrz fotografie dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna propozycja dla dzieci- coś dla naszych dziewczynek, nie widziałam jeszcze tych nowości , ciesze się, że tu trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki prosty pomysł, a taki świetny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne te książeczki. Uwielbiam taką grafikę. I super sprawa z personalizacją

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pomysłowe są te książeczki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. co za śliczne kolorowe ksiązki! Czad

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz