Mech Boby Fetta od Lego Star Wars

"SZKOLNIK SUPERDZIEWCZYNY 2. ZORGANIZUJ SIE Z EMI", Wydawnictwo Wilga



Kiedy byłam nastolatką, uwielbiałam wszelkiego rodzaju kalendarze, notatniki, a nawet pisałam pamiętnik. 😉 Lubiłam zapisywać rzeczy ważne i ważniejsze. Do tej pory mam notatnik, w którym notuje istotne sprawy, kontakty, zapisuję różne wydarzenia. Jestem zapominalska, dlatego wolę mieć wszystko zapisane na papierze. Czuję się wtedy pewniej i jestem spokojniejsza. 😉


 Za moich nastoletnich czasów, popularne były szkolne kalendarze, które można było kupić jako dodatek do czasopism. Nie wiem, jak się ma sprawa we współczesnych magazynach, natomiast na stronie Wydawnictwa Wilga, znalazłam bardzo ciekawy kalendarz z bohaterką znanej serii o Emi: "Szkolnik Superdziewczyny 2. Zorganizuj się z Emi". Myślę, że dziewczętom spodoba się taka forma kalendarza vel szkolnika.🙂 



  Od razu spodobało mi się w nim to, iż nie narzucono w nim konkretnego roku, tylko właścicielka Szkolnika sama może go zapisać na początku publikacji.  To wyjątkowy planer tylko dla Superdziewczyn do zapisywania codziennych notatek w domu, szkole, na wycieczce, na wakacjach, w czasie świąt, wizyty u dziadków itp. 🙂 Jego właścicielki zaplanują naukę, czas wolny, mogą zapisać ciekawe cytaty, własne przemyślenia, ważne wydarzenia, które były, lub które się odbędą. Szkolnik jest znakomicie rozplanowany, bardzo ładny pod względem wizualnym. Wewnątrz znajdziemy wiele czarno-białych ilustracji. 




 Na wstępie znalazła się instrukcja wyjaśniająca jak korzystać ze Szkolnika, poznamy siedem kroków SUPERDZIEWCZYNY do superorganizacji. Jest miejsce na zapisanie informacji właścicielki książki o sobie, a także: planer roczny, plan lekcji i zajęć dodatkowych, własne plany i cele, mnóstwo miejsca na notatki na każdy dzień tygodnia w postaci tabelek. Pomiędzy nimi zamieszczono bardzo ciekawe informacje dotyczące historii znanych Superdziewczyn. Wśród nich przeczytamy m.in. o Wisławie Szymborskiej, Wandzie Rutkiewicz, Ewie Chodakowskiej, Michelle Obamie, Lady Gadze, Grecie Thunberg oraz innych. Wspaniała propozycja nie tylko dla nastolatek.




   Sama chętnie zajrzałam do Szkolnika Emi i muszę napisać, że publikacja bardzo mi się spodobała. Jest w niej tyle miejsca na notatki, że sama mogę w niej coś zapisać, no bo dlaczego nie? 😁 Polecam robić w Szkoleniu notatki ołówkiem. Łatwo można go zetrzeć gumką i rozpocząć z nim przygodę w następnym roku szkolnym, zapisać nowe cele, nowe plany i wydarzenia.  Naprawdę super sprawa! 👍 Nowy rok szkolny zapasem, może warto rozpocząć go z takim planerem? 😉 


POLECAM!


"Emi i Tajny Klub Superdziewczyn. Szkolnik Superdziewczyny 2" znajdziecie na stronie 

Wydawnictwa Wilga



Komentarze

  1. Świetne są takie kreatywne zeszyty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Tego typu terminarze, planery. Do tej pory wierna byłam powidoki i madama Ale kusil mnie planer Gabrieli Gargaś

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez to uwielbiałam! ale widzę, że moja córka idzie w moje ślady- kazdy zeszyt to pamiętnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa dla nastolatki :) też bardzo lubiłam tego typu rzeczy jak byłam w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie terminarze i notatniki. Ostatnio staram się zapisywać ważniejsze informacje, spotkania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz