ETUI NA TELEFON OD FunnyCase - WYBIERZ NAJPIĘKNIEJSZE LUB ZAPROJEKTUJ WŁASNE


Miałam kilka telefonów od różnych firm, jedne były lepsze inne gorsze, ale dziś nie o tym. 😜 Aby panele nie zużyły mi się tak szybko, nie niszczyły i nie wyślizgiwały z rąk, zawsze kupowałam do nich etui. Najczęściej były to jednokolorowe osłonki na telefon, ponieważ w sklepach w moim mieście zbyt wielkiego wyboru nie było. A jeśli jakieś etui zwróciło moją uwagę, to jego cena zwyczajnie mnie zniechęcała. Od kilku miesięcy mam nowy telefon, ponieważ poprzedni zwyczajnie odmówił posłuszeństwa. Mój obecny model to XIAOMI Redminote 5 Camera. Tu to dopiero miałam przeboje z doborem etui! W zestawie dostałam przeźroczyste etui sylikonowe w kolorze brudnej żółci, które... no cóż, z braku laku zakładałam na telefon, jednak nie mogłam powiedzieć, że mi się on podobał. Szukałam więc czegoś ciekawszego w sklepach internetowych i w taki oto sposób znalazłam #FunnyCase!


Dla siebie zamówiłam dwa etui guma slim 3mm: jeden wybrałam z gotowych wzorów, natomiast drugi zaprojektowałam sama. Moim projektem było oczywiście zdjęcie moich dzieci. 💕

Muszę Wam przyznać, że podczas wyboru etui z asortymentu sklepu, miałam wielki dylemat. Dlatego, że ich wybór jest OGROMNY!!! Kolekcji (KLIK) jest cała masa i troszkę czasu mi zajęło, zanim zdecydowałam się na "ten jedyny". Podobało mi się kilkanaście, a może i więcej, ponieważ są tak piękne i mocno nasycone kolorami). 😊 W końcu mój wybór padł na etui z kolekcji Boho: Xiaomi Redmi note 5 Camera Boho-189


Do wyboru mamy etui dla dzieci, dla niej i dla niego, okazjonalne. Kategorie te mają kilka kolekcji np.:

  • ONA: Boho, Marble Spring, Awesome, Ladies
  • OKAZJONALNE: Wiosna,Walentynki, Urodziny, 18-stka, Rocznice
  • CARTOON NETWORK: Atomówki, Johny Bravo, Labolatorium Dextera itp.
  • LICENCJE: Garfield, Hello Kitty

Cena etui moim zdaniem nie jest wygórowana, wynosi niecałe 30 zł (29,99zł).

 Boho oraz motyw sowy, to jedne z moich ulubionych. Szukałam też liska, którego na początku nie znalazłam, ale okazało się, że zwyczajnie go przegapiłam. W tak dużej ofercie gdzieś mi umknął, ale to nic, niebawem to nadrobię. W oko wpadło mi jeszcze kilka innych "ubranek" dla mojego smartfona.😝 Z tego etui jestem bardzo zadowolona. Jest wygodne, pewnie trzyma się je w dłoni. Nadruk jest piękny, wyraźny. Nakłada się go na telefon bez problemu, jest doskonale dopasowane, telefon z niego nie wypada (co miało miejsce z etui, które dostałam w zestawie z moim telefonem). Każdy otwór w etui pokrywa się z telefonem. Bez problemu mogę manewrować głośnością, ponieważ wypustki w telefonie pasują idealnie do przycisków bocznych (głośnik, wyłącznik telefonu).


 To, co ogromnie mi się spodobało, to możliwość zaprojektowania własnego etui. Musiałam skorzystać i z tej opcji, dlatego grafika drugiego etui to zdjęcie moich synków. 😊 Do tego cetu służy kreator. Wystarczy tylko z listy modeli wybrać swój telefon oraz wgrać zdjęcie, którym dowolnie możecie przesuwać! To bardzo prosty i szybki krok.     
 

Uwielbiam to etui! Mogłabym patrzeć na nie bez końca. 😍😍😍 Takie spersonalizowane etui na telefon to doskonały i oryginalny pomysł na prezent. Ja już dostałam wiele pytań, skąd je mam i jak udało mi się przenieść zdjęcie chłopców na etui. Zainteresowanych odsyłam na stronkę https://funnycase.pl


Oba etui wykonane są z antypoślizgowego sylikonu, są cienkie, nie pogrubiają telefonu, są wygodne w trzymaniu, zapobiega uszkodzeniom i ewentualnym zarysowaniom. Na grafiki nie mogę się napatrzeć.




POLECAM!!!
 

i zapraszam na stronę:



Dziękuję!

Komentarze

  1. To z sową bardzo mi się podoba. Osobiście nie noszę takich etui - wolę kabury ale fakt, że mogę zaprojektować je sama - kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam kaburę, jednak dla mnie jest za ciężka i za gruba. Wolę cieńsze osłonki, dzięki czemu telefon nie zajmuje mi więcej miejsca w torebce. 😁

      Usuń
  2. Czasami jak jest za duży wybór to też ciężko się zdecydować ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite etui.
    Nie wiedziałam, że można zamówić spersonalizowane, a ja właśnie lubię takie przedmioty. Dziękuję za super recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne są te etui, ja muszę swoje wymienić

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa, można zrobić komuś personalizowany prezent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie etui ze swoim zdjęciem to naprawdę świetny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te etui. Przyznam się, że nie noszę etui na telefonie. Może warto to zmienić.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, szczególnie podobają mi się te ze zdjęciem

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna sprawa! Uwielbiam motywy boho, a możliwość wykonania własnego projektu to jest prawdziwy czad! Chyba też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jej to z sową jest przeurocze, podobają mi się takie casy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak jest za duży wybór to już wiem, że przepadłabym na stronie długi czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wpis. Wszystkie informacje jak najbardziej przydatne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne to etui. Sama będę musiała czegoś poszukać, natomiast na razie muszę się skupić na znalezieniu jakiegoś ciekawego telefonu dla mnie. Spodobał mi się : Iphon Xr ale mimo wszystko jeszcze się waham. Macie o nim może jakieś opinie? Będę wdzięczna za podpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie etui powoduje mój uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz