ALBUM DLA MŁODSZEGO SYNKA: NIKOŚ


Udało się! Album mojej młodszej pociechy nareszcie skończony. Uf! Miałam przy nim trochę pracy, ale myślę, że było warto. Chciałabym pokazać Wam własnoręcznie wykonany przeze mnie album dla mojego Nikosia. Wybrałam motyw leśny, dlatego większość papierów i dodatków, jest utrzymanych w takim klimacie. W pokoiku chłopców, wyznaczyliśmy "rewir" młodszej pociechy. Jego część, ma wiele leśnych akcentów, głównie zwierzątek: pościel, plakaty na ścianie, pasujące do nich kolorystyczne kule ledowe, mały dywanik, maskotki.  Sama uwielbiam motyw leśny, więc tym przyjemniej było mi zabrać się za ten album.


Całość robiłam od podstaw, tzn. okładki i grzbiety, a także strony, robiłam własnoręcznie. Najprzyjemniejsze oczywiście było dekorowanie. Tutaj troszkę zaszalałam. Wykorzystałam kilka kolekcji i zrobiłam taki patchworkowy album. Nie chciałam dokupywać zbyt wiele, chciałam zrobić album z materiałów, które miałam w swoich przydasiowych pudełkach. Niektóre papiery, jakiś czas temu wygrałam w Candy, inne to pozostałości po kolekcjach, których nazw nie pamiętam. Na pewno wykorzystałam tutaj bloczek 15x15cm Cute& CO Piątku Trzynastego, który zakupiłam w Empiku. Wykonałam go techniką scrapbookingu. 

Spersonalizowane digi zamówiłam u Justyny Bizoń z bloga  W chwilach natchnienia.

Metryczkę pobrałam ze strony helloscrap.pl TUTAJ.



A tak prezentuje się album:















napis: helloscrap.pl




Ja jestem z niego bardzo zadowolona. Rękodzieło, w tym prace scrapbookingowe, to jedna z moich pasji. Myślę, że album będzie dla Nikosia idealną pamiątką! 😊



Komentarze

  1. Jaki piękny gratuluje talentu profesjonalnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Masz prawdziwy talent. Powinnaś sklep otworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że włożyłaś w to serce. Było warto, bo jest piękna pamiątką ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny.zq kilka lat, gdy Nikodem do niego zajrzy, będzie równie bardzo zachwycony, jak ja teraz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to pięknie idealne a prezent

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest ten album i piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. że tak powiem...kopara mi opadła!!! cudowny

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże! Prześliczny jest! Zazdroszczę talentu! Przepiękna pamiątka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam talent. Album wygląda fantastycznie i będzie piękna pamiątką

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło bardzo pięknie! A pociecha na pewno doceni jak dorośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super masz talent. Wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju jaki cudny, Ty to masz talent, ja nawet nie podejmuje próby stworzenia takiego cuda. Zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  13. Album jest cudowny! Robi wrażenie, szczególnie, że został wykonany niemal całkowicie własnoręcznie :) Na pewno będzie cudowną pamiątką na długie lata - gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam talent a album jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny :) gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna album jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny album widać, że włożyłaś w niego dużo serca 😁

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz