Przygody Smerfów: SMEFRIKI. Tom 13. Komiks od Wyd. Egmont


Tytuł: "Smerfiki"
Scenarzysta:  Luc Parthoens, Thierry Culliford
Ilustracje: Alan Maury
SERIA:  SMERFY KOMIKS
Wydawnictwo: EGMONT
Oprawa: miękka
Liczba stron: 48



Przygody niebieskich ludzików, zwanych Smerfami, są chyba wszystkim dobrze znane? Ja pamiętam je z animowanej dobranocki, którą z zapałem oglądałam. Do tej pory wydawało mi się, że obejrzałam każdy odcinek. Jak to więc możliwe, że nie widziałam tego, w którym pojawiły się Smerfiki??? Ano jakoś mi to umknęło. Na szczęście moja wiedza w tym zakresie została uzupełniona dzięki najnowszemu komiksowi "SMERFIKI" z serii SMERFY KOMIKS od Wyd. Egmont.

W komiksie poznamy całą historię, jak to było z tymi Smerfikami (Złośnikiem, Gapikiem, Nat i Sasetką). Skąd się wzięły w wiosce, a może już w niej były? Niemożliwe? A jednak! ;)

 


Na pewno nie zabraknie przewrotnych akcji. Smerfiki mają wiele pomysłów. Widząc zasmuconą Smerfetkę, która pragnie mieć przyjaciółkę, postanowią jej pomóc. Co takiego wymyślą i czy ich pomysł przypadnie do gustu Papie Smerfie?

W komiksie doszukałam się niewielkiego błędu w wydruku, utrudniło mi to przeczytania tekstu w "dymkach", jednak absolutnie nie zniechęciło do lektury komiksu. 



W tej opowieści nie zabraknie także czarnego charakteru, czyli złego czarownika Gargamela, który jak zwykle będzie próbował schwytać Smerfy...





Historia bardzo nas zaciekawiła. Antoś lubi Smerfy, więc słuchał tej opowieści z uwagą. Dialogi umieszczone w "chmurkach" są bardzo zabawne, podobnie jak ilustracje. Są one znakomitym zobrazowaniem animacji, którą znam ze szklanego ekranu :)

 

W komiksie znajdziemy dodatkową, krótszą historyjkę. pt. "Smerf Robot"



W pracowni Smerfa Pracusia powstaje nowy wynalazek. Jest nim Smerf Robot. Jedną z jego umiejętności, jest produkcja zupy ze smerfojagód.



Tymczasem Gargamel, jak zwykle knuje, w jaki sposób złapać Smerfy...Wymyśla chytry plan, dzięki któremu udaje mu się schwycić Pracusia i jego robota. Co jeszcze wymyśli zły czarownik? Czy wiosce Smerfów grozi niebezpieczeństwo?




Komiksy, to fantastyczna alternatywa dla tych, którzy nie przepadają za dużą ilością tekstu i wolą krótsze historie. Komiks to przyjemny czasoumilacz, który zawsze kryje w sobie ciekawe historie ulubionych bohaterów. Dialogi nie są długie, a komiks czyta się ekspresowe! Nie zabiera wiele miejsca, więc można go zabrać do plecaka i poczytać chociażby na przerwie :) Humorystyczne ilustracje, niczym wycięte z bajki kadry są idealne, jak z prawdziwej animacji. 


 W naszym domu tego typu "czytadło" jest zawsze mile widziane, a jak to jest u Was?


Przygody Smerfów serdecznie polecamy!!! :)



Komiksu szukajcie tutaj








Komentarze

  1. Też właśnie napisałam o tym komiksie 😉. Bardzo fajna książka, przyjemna dla oka i wesoła.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzieciaki uwielbiają wszelkie komiksy i mangi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smerfy uwielbiamy. Ależ ślicznie je zaprezentowałas 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz