Dwie wyprawki w jednym komplecie od twórczej mamy: Mamilulu.pl


Już w poniedziałek Anti zacznie swoją wielką przygodę z przedszkolem. Jednocześnie, czekamy na nowego członka rodziny! :) Jakoś tak wszystko zbiegło nam się w jednym czasie :) Musieliśmy więc skompletować dwie wyprawki: jedną dla maleństwa, drugą dla przedszkolaka. O ile nowo narodzony maluch sporo rzeczy "odziedziczy" po starszym bracie, o tyle dla Antosia prawie wszystko musieliśmy kupić. Aczkolwiek potrzebowałam też kilka przydatnych rzeczy dla maluszka, jak chociażby pościel, czy kokon.


Antoś w przedszkolu będzie "leżakował". Potrzebowaliśmy więc pościeli na wymiar. Oblatałam chyba wszystkie sklepy w mieście, jednak nic ciekawego nie znalazłam. Pytałam oczywiście w zakładach krawieckich, jednak ceny uszycia takiej pościeli były spore. Tym bardziej, że w jednym takim zakładzie, sama musiałabym dostarczyć materiały. Musiałabym je kupić, a to dodatkowy koszt + koszt gotowego produktu wynosiłby naprawdę sporo pieniędzy. Mieliśmy na wyprawki wyznaczony budżet i chcieliśmy się go trzymać. Pomyślałam, że poszukam potrzebnych rzeczy w internecie...

Na grupach facebookowych, ogłasza się wiele mam, które zajmują się tego typu działalnością. Postanowiłam więc poszperać tu i tam. Jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że jedna z nich "działa" w moim mieście! Jej usługi polecały inne mamy, które były bardzo zadowolone. Weszłam więc na jej stronkę aby samej przekonać się, jakie rzeczy tworzy i czy odpowiadają one moim oczekiwaniom i gustom :)

 

Pierwsze wrażenie po obejrzeniu Mamilulu.pl, było bardzo pozytywne. Jak się okazało, oprócz pościeli  do przedszkola, Pani Ania (bo tak ma na imię Pani, która szyje te wszystkie rzeczy 😊), szyje także ubranka dla dzieci, czapeczki, śpiworki do wózków, worki na kapcie, pościel do łóżeczka, zabawki sensoryczne, okładki na książeczki zdrowia i wiele, wiele więcej. Z każdym obejrzanym zdjęciem, byłam pełna podziwu. Wiedziałam już, kto uszyje pościel przedszkolną dla mojego synka ;)


Napisałam więc wiadomość, na którą szybko dostałam odpowiedź. I tu kolejny plusik, ponieważ kontakt był bardzo sprawny i bezproblemowy. Pani Ania odpowiadała na wszystkie moje pytania dotyczące produktów czy materiałów. Szybko doszłyśmy do porozumienia. Kiedy byłam niezdecydowana, doradzała i podpowiadała, co najlepiej się sprawdzi. Tak było np. gdy nie mogłam zdecydować się co do materiału na pościel do łóżeczka maluszka. Sama mogłam wybrać materiał oraz kolor minky (np. kokonu). A wybór jest naprawdę ogromny!


Kolejny plus, to czas realizacji. Na zamówienie nie trzeba czekać długo. Gdy wszystko jest gotowe, otrzymuję zdjęcia od Mamilulu i jestem ze wszystkim na bieżąco informowana! 

 Odbierając produkt byłam bardzo zadowolona. Wszystko zostało uszyte według wskazówek, było naprawę śliczne i estetyczne! Jeszcze bardziej zadowolony był mój synek, kiedy zobaczył swoją pościel w pojazdy, które tak uwielbia! ;)

 

 Dla drugiego synka, zamówiłam pościel do łóżeczka, poduszeczkę typu "motylek", a także kokon. Pokoik urządziliśmy z motywami leśnych zwierząt, dlatego bardzo ucieszyłam się, że znalazł się taki wzór na elementach do łóżeczka.






Cena jest również bardzo przystępna w porównaniu z tymi od innych producentów czy osób, które zajmują się tworzeniem tego typu rzeczy. 

Ja jestem bardzo zadowolona ze swojego zamówienia! Wiem, że to nie jest ostatnia rzecz jaką kupiłam dla chłopców od Mamilulu

Jeśli Wasza pociecha idzie do przedszkola i chcecie kupić jej pościel, a może ciepłą i stylową czapeczkę z kominem, albo spodziewacie się maleństwa i chcielibyście zamówić pościel, kokon, wkładkę do wózka itp. POLECAM Mamilulu.pl z pełnym przekonaniem.


 Poniżej kilka przykładowych rzeczy, które powstały dziełem rąk Pani Ani :)


 
Komplet dresów dziecięcych
Poduszeczki
 

Coś dla modnej mamy: spódnice :)

Pościel do przedszkola

Czapeczki z kominami
 
Przykładowe minky

Przykładowe wzory materiałów

Okładki na książeczkę zdrowia dziecka

Komplety

Zabawki, dywaniki, piórniki

Kokon



Śpiworek do wózka

Kosz na zabawki

Bukiet materiałowych kwiatów



Worek-plecaczek


A może ktoś z Waszych bliskich spodziewa się maluszka? Jeśli tak, to u Pani Ani, na pewno znajdziecie mnóstwo propozycji na piękny i praktyczny, a do tego spersonalizowany prezent (możliwość wyhaftowania  imienia i nazwiska dziecka, daty urodzenia, wagi, wzrostu, itp.)

Zainteresowanych odsyłam na profil FB Mamilulu.pl oraz do jej galerii: KLIK

 

Komentarze

  1. Dwie pieczenie na jednym ogniu ;) Super wyprawki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten spiworek. Idealny dla przedszkolaka.

    OdpowiedzUsuń
  3. My tez musimy uzupełnić nasza przedszkolna wyprawkę, szczególnie o worek na kapcie bo nasz przez wakacje się gdzieś zapodział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna robota, jak to dobrze mieć takie zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne te Wasze wyprawki 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Sama nie wiem co najbardziej mi się podoba. Wszystko jest piękne :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne :) szczególnie wpadły mi w oko zestaw z dinozaurem i kosz na zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ubrania hand made ;) od jakiegos czasu spodnie czy bluzy zamawiam wlasnie u Pań szyjących ciuszki. Spodnie i bluzy mamy tylko od nich. A ceny są porównywalne z cenami w sieciówkach

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój syn wolał leżakować pod kocem. Na zimę miał cieplejszy na inne pory roku lżejszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne obie te wyprawki. U nas podobnie - mamy dzidzię w brzuchu i przedszkolaka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że udało Ci się stworzyć wyprawki takie, jakie chciałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wyprawki.
    Widać, że ładnie i z sercem uszyte.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Uwielbiam dziecięce tekstylia!<3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz