Świąteczne Piñaty oraz te na imprezy zimowe :)

Renifer Rudolf

 Dziś tak trochę na szybko, bo przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia idą pełną parą! :) Chciałabym Wam pokazać kilka piñat w iście świątecznym charakterze :) możemy je wykorzystać nie tylko w Święta, ale także na różne zimowe imprezy, np. Mikołajki, szkolna "Choinka", czy urodziny dziecka (jeśli urodziło się w tym okresie :) ).

 Informacje dotyczące wykonania własnej piñaty opisałam tutaj

Bombka


Bałwanek z pasiastym szalikiem
Mam nadzieję, że moje dekoracje kogoś zainspirują :)

Tym czasem życzymy Wam zdrowych, pogodnych Świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych!


Wesołych Świąt Kochani!!!
:)

Komentarze

  1. Anie macie jakichś negatywnych uczuć, kiedy rozbijacie reniferki? My mieliśmy misia i jakoś tak dziwnie mi było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nigdy.Akurat pinata reniferek była na imprezę mikołajkową w której nie uczestniczyłam (miałam wolne)ale koleżanka powiedziała że dzieciakom się podobalo-pracowałam wtwdy na sali zabaw, na której też organizowaliśmy urodziny😊

      Usuń

Prześlij komentarz