Szybko, Smacznie, Domowo. Książka kucharska mojej ulubionej Youtuberki + PRZEPIS NA MUFFINY Z KAWAŁKAMI CZEKOLADY!!!

   Uwielbiam gotować! Ta czynność mnie uspokaja i odpręża.  Lubię sprawdzać przepisy, modyfikować je lub wymyślić jakieś danie z produktów, które w danej chwili mam pod ręką. Kupuję gazetki z przepisami, w moim zbiorze mam też kilka ulubionych książek kucharskich. Przekopuję też Internet. Najczęściej zaglądam na YouTube w poszukiwaniu smakowitych inspiracji dla siebie i bliskich. Oglądając filmik, łatwiej jest przygotować wszystko tak, jak należy. Od kilku ładnych lat śledzę kanał pani Magdy Skutecznie.Tv. Na pewno go znacie, a jeśli nie, to koniecznie zajrzyjcie. Pani Magda to sympatyczna osoba, bloggerka, która na swoim blogu http://skutecznie.tv/dzieli się przepisami na pyszne dania pokazane na YT. Jej przepisy nie są skomplikowane. Wszystko dokładnie tłumaczy, więc nawet gdy nie jesteście czegoś pewni, załapiecie w lot.

 To także pisarka, ponieważ wydała już kilka książek. A ja jestem szczęśliwą posiadaczką jednej z nich! :) Dostałam ją w prezencie od męża (kochany mój, wiedział, że sobie ją upatrzyłam) z dedykacją, ale to już zostawię dla siebie 😊



 Książka jest fantastyczna. W grubej oprawie, licząca 191 stron. Ta część zawiera najpopularniejsze przepisy bloggerki. Zdjęcia są wyjątkowe, idealnie oddają wygląd potrawy, aż ślinka cieknie!

   Na początku, słowa wstępu i praktyczne informacje od autorki.



Na książkę składa się sześć starannie dobranych rozdziałów tematycznych:


1- Popularne z bloga- czyli przepisy, które na blogu i kanale cieszą się największą popularnością i oglądalnością, np. pizza jak z pizzerii lub domowy majonez,

2- Przed pracą- pomysłowe i pożywne śniadania np. Placuszki śniadaniowe, lasta łososiowa, koktajle śniadaniowe,

3- W pracy- przekąski i lekkie sałatki np. delikatny twarożek smakowy, kawa smakowa,

4- Po pracy- czyli zupy i dania obiadowe np. kluski jogurtowe, sałatka Tri Colore, pyzy z gzikiem,

5- Weekend- pełna dowolność, a więc: kolorowy omlet, jak porcjować kurczaka, enchilada drobiowa,

6- Spotkania towarzyskie - przepisy na imprezowe przystawki, a więc: zupa meksykańska, farsze do jajek, sałatka gyros,kremowy sernik.

Przyznam, że ten ostatni rozdział, zawiera moje ulubione przepisy, z których najczęściej korzystam i które najchętniwj przygotowuję.




     Ta książka zawiera wiele szczegółowych porad i informacji. Nawet jeśli jesteście w kuchni laikami, jestem pewna, że z tą książką uda Wam się każdy przepis! Dodatkowym miłym akcentem, są kody, które można zeskanować i oglądać filmiki z przepisami. 

 Pichcenie z panią Magdą jest naprawdę proste i bardzo przyjemne. Każdy jej przepis, czy to z filmiku, bloga czy książki, który testowałam w swojej kuchni, udał się! Nigdy nic nie przypaliłam, żadne ciasto nie było zakalcem. Nikt z domowników czy gości, nie dostał rewolucji żołądkowych. Mogę śmiało powiedzieć, że ta kobieta nauczyła mnie gotować i dzięki niej, lubię to robić, bo wiem co i jak :)

W moim posiadaniu jest na razie jedna książka mojej ulubionej bloggerki kulinarnej. Marzę o następnych. Mam nadzieję, że uda mi się zebrać wszystkie części pani Magdy Grzegorczuk :) Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Olesiejuk.

Dzisiaj podzielę się z Wami przepisem na pyszne muffinki, które piekłam na poprzednie Święta Wielkanocne! 


MUFFINY JOGURTOWE Z KAWAŁKAMI CZEKOLADY


Będziemy potrzebować:

 






Polecam książkę bardzo serdecznie!

Komentarze