ZAJĄCZEK Z ROLKI PO PAPIERZE TOALETOWYM

Rolkę po papierze toaletowym można wykorzystać na różne sposoby. Na naszym blogu znajdziecie kilka takich prac. Tym razem zrobimy Wielkanocnego Zajączka.




Potrzebujemy:

- rolki po papierze toaletowym
-nożyczek
- kleju typu Vikol
- czarnego flamastra
- żółtefo i zielonego papieru
- ruchomych oczek
-małego pomponika na nosek
- wielkanocnych aplikacji np. pisanek lub wyciętych z kolorowego papieru


Z rolki wycikamy kształt uszu, jak na zdjęciu poniżej.

 


Z żółtego papieru wycinamyuszy i przyklejamy je na rolkę w ten sposób:



Z zielonego papieru robimy trawkę ...



...i przyklejamy dookoła zająca.



Na koniec przyklejamy nos i oczy, domalowujemy pyszczek. Doklejamy pisanki.



Nasz zajączek jest gotowy!





Komentarze

  1. Robiłam takie zajączki jak byłam mała :) No tylko oczka miały z plasteliny, bo tylko to było pod ręką :). Ja jeszcze malowałam je farbką plakatową, żeby były bardziej "wiosenne".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pamiętam takie prace z podstawówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja akurat nie miałam, a przynajmniej nie pamiętam tego :)

      Usuń

Prześlij komentarz